וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אשתו של הזמר המפורסם - שלא הבינה למה השף לא רוצה לעבוד אצלה בחינם

19.2.2021 / 0:14

למרות המעמד הרם, למרות התהילה, האושר וכמובן, העושר, יש כאלה שלא מבינים למה הם ממש צריכים לשלם על שירותים שונים. למשל, רעייתו של המוזיקאי המפורסם שביקשה לשכור את שירותיו של שף מוכר - אבל לא התכוונה לשלם עליהם. וואלה! סלבס אכלה אותה

זוג במסעדת שף. ShutterStock
זוג במסעדת שף/ShutterStock

הסיפור הבא כולל כמה פרטים שבקלות יכלו להתפרש כאי הבנה, בלבול או שאלה תמימה - אבל אם וואלה! סלבס הייתה מעיזה לפרסם אוו יחד עם השמות שמעורבים בו, הייתם מבינים ששום דבר לא נעשה "בטעות". ככה זה שגברת נהדרת עם זוגיות נוצצת, חברים נהדרים, אושר לרוב ונכון, לא מעט עושר וממון (בלי עין הרע), מרגישה שמגיע לה יותר בפחות, פחות כסף.

אז ככה, בעלה של האישה הוא זמר מאוד מפורסם, שמוקף בלא מעט חברים טובים. לאחרונה, כך מתברר, היא החליטה לערוך ארוחת ערב למקורבים, כך שלצורך העניין בקשה לשכור את שירותיו של שף מוכר, שיגיע לבשל את המטעמים שלו בפרטיות בלוקיישן שנקבע מראש. עד כאן הכל שגרתי, לפחות עד שאשת הזמיר התעניינה עם אשף הבישול כמה יעלה התענוג ותהתה בקול אם יעשה לה הנחה במחיר.

ברור שהשף נענה והסכים להפחית רק בגלל שהיא "אשתו של" - אבל אז נדהם לשמוע אותה אומרת שהיא לא מבינה למה הוא לא מוכן לטרוח ולבשל עבור הארוחה שלה בלי תשלום, כשהיא "רומזת" לו איך "בדרך כלל אני מקבלת דברים כאלה בחינם". גברת מוכרת, את יודעת שבדרך כלל משלמים על חוויות כאלה, שעולות גם לאיש המקצוע לא רק בזמן, אלא גם המון כסף, כך שברור שהוא ויתר על התענוג להאכיל אותה והיא... אכלה אותה.

נחשו מי הזמר המפורסם?

מה שמה של אשתו האוהבת?

רגע, מה אתם הייתם עושים במקום השף?

סקס כסף. ShutterStock
סקס כסף/ShutterStock
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully