וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שי מיקה ונטלי דדון כבר לא חברות, למה?

14.2.2021 / 4:04

הן היו חברות מאוד טובות, ואם לא די בכך - שי מיקה מנוהלת בסוכנות שבה שותפה נטלי, אבל צמד הכוכבות כבר לא ממש מדברות האחת עם השנייה - רוצים לדעת מה גרם לפיצוץ בין ה-BFF? וואלה! סלבס מיאו

שי מיקה נטלי דדון. פזי אברמוביץ,
חתול שחור. שי ונטלי/פזי אברמוביץ

מצד אחד: כוכבת הריאליטי, אושיית האינסטגרם והדוגמנית - שי מיקה יפרח.

מצד שני: כוכבת הריאליטי, אשת העסקים אושיית האינסטגרם והדוגמנית - נטלי דדון.

ביחד או יותר נכון בנפרד: השתיים, שהיו חברות מאוד טובות ואף מנהלות יחסים מקצועיים (שי מיקה מיוצגת בסוכנות של נטלי), החליטו שעם כל הכבוד לחברות - עסקים באים לפני הכל, בעיקר כאלו שמכניסים לשתיים לא מעט כסף. אחרי הכל, גם דדון וגם יפרח פונות לאותו קהל יעד מה שגרם לפיצוץ בין הצמד חמד.

שי מיקה, נטלי דדון. פזי אברמוביץ, מערכת וואלה! NEWS
מחברות למתחרות/מערכת וואלה! NEWS, פזי אברמוביץ

לוואלה! סלבס נודע כי שי מיקה, שמי שעוקב אחריה, בוודאי שם לב לשינוי המדהים שהיא עברה בעקבות שיטת דיאטה חדשה שהיא בנתה ביחד עם גורו התזונה של הסלבס, גיל גרנות, גילתה להפתעתה כי החברה הטובה שלה, דדון, עומלת בימים אלו על תכנית תזונה וטיפים שיגרמו לעוקבות שלה לשמור על המשקל ועל החיטוב לקראת הקיץ. ואיך לומר? היא לא ממש אהבה את הצעד העסקי.

בשבוע שעבר, העלתה דדון פוסט בו היא מבשרת על העסק החדש שלה - אותו היא פתחה ביחד עם אחותה - כשכתבה, "נפש בריאה בגוף בריא - מכירות את המשפט? מתחברות אליו? לאחרונה עם כל הסגר, הטיפולים והזמן הרב בבית, הרגשתי שאני טיפשה משחררת את הרסן בכל הקשור לתזונה ואימונים", כתבה דדון והוסיפה, "אני שמחה לחלוק אתכן את התכנית שאני עושה שהיא שילוב של טיפים מעולם הנטורופתיה וגם טיפים אישיים שלי", נראה שהפוסט היה הקש ששבר את גב הגמל וגרם לפיצוץ הגדול.

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה

"שי גילתה שאחרי שהיא כבר חודשים משקיעה בתכנית ובבניית המותג שלה, פתאום גם נטלי רוצה לעשות משהו דומה", סיפרה חברה של השתיים, "מצד שני, נטלי לא מבינה על מה המהומה - זו זכותה לעשות גם תכנית דיאטטית, יש מספיק מקום לכולם". חבר נוסף ידע לספר כי השתיים נמצאות בנתק מוחלט אבל עדיין מנוהלות אצל אותה סוכנת, "זה מצב לא נעים כי לפי מה שהבנתי נטלי היא זו שהביאה את שי לסוכנות שלה ושל אפרת אז זה קצת מוזר", סיפר המקורב.

שי מיקה מסרה בתגובה: "אנחנו לא מסוכסכות כי אני לא בן אדם שרב, אבל כן נפגעתי לגלות שחברה שלי, שהיא גם שותפה בסוכנות שאני מיוצגת בה הולכת בדרכי עם תכנית אימונים וכושר. וזה לא קשור לתעשייה ושיש מקום לכולם או כל מיני מושגים שאנשים אוהבים להפריח באוויר. זה קשור לערך החברות שמבחינתי ומי שמכיר אותי יודע שהוא מעל להכל והפוך לעולם זה לא היה קורה".

נטלי דדון מסרה: "אני מאוד אוהבת את שי, היא חברה והיא גם מיוצגת בסוכנות שלי. מאז ומתמיד הייתי בעולמות הלייפסטייל והבטחתי עוד מאז לידת בני לשתף בתזונה, לא הקמתי תכנית מתחרה, אני לא מוכרת תכנים כמו שי וכבודה במקומה מונח, מאוד מפרגנת לתכנית שלה. חברתי לאחותי הקטנה כי היא נטורפתית ומרכיבה את התכנית שלי כבר שנים והרגשתי צורך לשתף את הקהל שלי ב=שמבקש ממני לדעת מה המתכונים ומה האימונים שלי לא הפכתי את זה למשהו מסחרי ואין לזה שום קשר למה ששי עושה ואני מפרגנת לה. אני לא בתחרות עם אף אחד ואני חושבת שיש מקום לכולם והשפע קיים ואסור להסתכל על זה ככה. ברוך השם היום אני מוקפת בהמון נשים עצמאיות וחזקות שאני מעריכה ואם הייתי הולכת בגישה הזו של לא לעשות משהו שהוא דומה או מאותו עולם הייתי צריכה לעבור מדינה".


וואלה! סלבס רבה עם החברה הכי טובה שלה כי היא גנבה לה את החמאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully