וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאב דווקא: כוכבים שבני הזוג שלהם והילדים שלהם בני אותו גיל

13.2.2021 / 0:01

מה קורה כשיום המשפחה והוולנטיינז דיי נפגשים? שילוב של כמה מהאנשים המפורסמים ביותר על הגלובוס, שמצאו רומנטיקה בגיל מבוגר יחסית - כך שבן הזוג שלהם, נולד פחות או יותר בזמן שכבר הביאו לעולם ילדים. מקריס ג'נר ועד למיסטר בין, וואלה! סלבס יודעת שזה לא הגיל

יש אהבה לבן משפחה קרוב, למשל אמא או אבא שדואגים ומחבקים. יש אהבה רומנטית לבן או בת זוג, כזאת יוקדת שמלאה בתשוקה, תאווה וחברות. ומתברר שיש כאלה שמצליחים לשלב את הכל גם יחד - ולא, לא מדובר בבמאי וודי אלן, שהתאהב בבתה המאומצת של בת הזוג שלו מיה פארו, סון-יי פרווין, למרות שהייתה צעירה ממנו ב-35 שנים.

בין חגיגות יום המשפחה לאלה של הוולנטיינ'ז דיי, חג האהבה העולמי שיצויין מחר, וואלה! סלבס מצאה כמה דוגמאות הוליוודיות (וגם אחת ישראלית) למערכות יחסים שלהן מכנה משותף אחד: בין בני הזוג יש פער גילאים מספיק גדול, על מנת שאחד הצדדים הוא בן אותו הגיל של האהוב הצעיר, או לייתר דיוק, סטארים הוליוודיים ענקיים, כאלה שמוכרים בכל העולם, שבני הזוג שלהם והילדים שלהם בני אותו גיל. מוזר? יכול להיות, אבל אתם יודעים שזה לא הגיל, זה התרגיל.

רכלו על הכוכבים הזוגיים גם באינסטגרם

seperator

זה רוקנ'רול | מיק ג'אגר (77) ומלאני האמריק (34)

מיק ג'אגר, מלאני המריק. GettyImages
זוגיות יציבה. מיק ג'אגר עם מלאני האמריק/GettyImages

לא ברור אם זה הוא התכוון בלהיט "אין לי סיפוק", אבל הרוקסטאר מיק ג'אגר מנהל מערכת יחסים עם מלאני האמריק מאז שנת 2014, זאת למרות שהיא צעירה ב-17 שנים (!) מבנו הבכור של סולן הרולינג סטונז, קאריס האנט ג'אגר. השניים אפילו הביאו לעולם את ילדו השמיני (!) של ג'אגר, דבריו אוקטביאן בזיל בן ה-4.

גלאם הוליוודי | הריסון פורד (78) וקליסטה פלוקהארט (56)

קליסטה פלוקהארט, הריסון פורד. GettyImages
לאהבה אין גיל. קליסטה פלוקהארט עם הריסון פורד/GettyImages

כשהגברת שמוכרת בעיקר בזכות דמותה של "אלי מקביל" ומיסטר אינדיאנה ג'ונס נפגשו ב-2002, אף אחד לא תיאר לעצמו שזו תהיה זוגיות משמעותית - בעיקר בגלל שהריסון פורד האייקוני היה אז בן 60 וקליסטה פלוקהארט בת 38... או בגלל שבנו הבכור מנישואיו הראשונים, השף בנג'מין פורד, צעיר מבת הזוג של אבא בשנתיים בלבד. הם עדיין יחד, באושר ועושר!

משפריצים גלאם | לני קרביץ (56) וברברה פיהלו (33)

זואי קרביץ, לני קרביץ. GettyImages
יס, בייבי. לני קרביץ עם בתו, השחקנית זואי קרביץ/GettyImages
ברברה פיהלו. GettyImages
הדוגמנית הפרטית של לני? ברברה פיהלו/GettyImages

בעוד שהכוכב עם הראסטות לא מאשר ולא מכחיש אם הוא עדיין יחד עם דוגמנית "ויקטוריה'ס סיקרט" הברזילאית, ברברה פיהלו, מה שבטוח הוא שכאשר לני קרביץ והיא החלו לצאת בשנת 2018 - כולם דיברו על כך שהיא גדולה רק בכמה חודשים מבתו המפורסמת של המוזיקאי, השחקנית המהפנטת זואי קרביץ (בת ה-32).

ד"ר מי? | קלסי גרמר (65) וקייט גרמר (39)

קלסי גרמר עם בת הזוג והבת שלו. GettyImages
משולש מסוכן. קלסי גרמר עם אשתו (משמאל) קייט ובתו, ספנסר/GettyImages

מי שאתם כנראה מכירים בתור כוכב סדרת הקומדיה "פרייז'ר" - עבר לא מעט שערוריות בחייו האישיים, אבל בשנת 2010 נדמה שהשחקן קלסי גרמר מצא אהבה ונחת עם דיילת שהייתה הפילגש שלו, לפי שהפכה לאשתו הרביעית, קייט גרמר. הקטע? היא מבוגרת רק בשנתיים מבתו הבכורה של גרמר, ספנסר בת ה-37.

משפחת בתחת | קריס ג'נר (65) וקורי גמבל (40)

קורטני קרדשיאן, קורי גמבל, קריס ג'נר. GettyImages
כן, קורטני קרדשיאן מאשרת, לצד קריס ג'נר וקורי גמבל/GettyImages

אין חובב משפחת קרדשיאן אחד שלא צפה ברומן שהתהווה על המסך בין המאמא הכל יכולה של המשפחה, קריס ג'נר למאהב הצעיר שהפך לבן הזוג שלה, קורי גמבל - לא המון זמן אחרי גירושיה מברוס ג'נר ב-2014. היו שהרימו גבה וטיקבקו בנבזיות, בכל זאת, החבר של כוכבת הריאליטי הוא בגיל של הבת המגה-מפורסמת שלה, קים קרדשיאן וצעיר בשנה מבתה הבכורה של קריס, קורטני קרדשיאן בת ה-41. אבל כל אחת ומה שעושה לה טוב, כן?

הזוג המוזר | מיסטר בין, רואן אטקינסון (66) ולואיז פורד (36)

ידעתם שמיסטר בין המשעשע, כלומר, השחקן הבריטי רואן אטקינסון שמגלם אותו כבר שנים, מנהל מערכת יחסים עם הקומיקאית לואיז פורד? אז זהו, שכאשר החלו לבלות יחד, יכול להיות שלבן הבוגר שלו מנישואיו הקודמים, בנג'מין אטקינסון, קצת היה מוזר שהחברה של אבא מבוגרת ממנו בכחמש שנים בלבד.

ד"ש למג | דניס קווייד (66) ולורה סבואה (27)

דניס קוויד. GettyImages
זוגיות VIP? דניס קווייד ולורה סבואה/GettyImages

מג ראיין, האקסית המיתולוגית של השחקן ההוליוודי דניס קווייד, אולי לא הבינה בהתחלה - אבל מתברר שהאקס שלה כל כך מאוהב בבת הזוג שלו מאז 2019, הדוקטורנטית לורה סבואה, כך שלמרות פער גילאים של 39 שנים (!), הציע לה להיות אשתו. בנו הבכור מהאקסית, הנרי קווייד, בן 29 אם תהיתם, אבל זה לא אומר שלא יהיו לו עוד אחים קטנים בעתיד.

יא חביבי | מוחמד חדיד (72) ושיווה סאפאי (39)

מוחמד חדיד, בת הזוג ובנותיו. GettyImages
מברוק או משהו. מוחמד חדיד עם שיווה סאפאי ובנותיו, מריאל ואלנה חדיד/GettyImages

בעוד שבנותיו, דוגמניות העל ג'יג'י ובלה חדיד אולי קצת יותר מוכרות כאן ממנו - איש הנדל"ן המעושר מוחמד חדיד (שנולד כפלסטיני, אבל חיי את חיי הזוהר של בוורלי הילס), מאורס כיום לבת הזוג האיראנית שלו שיווה סאפאי, שצעירה ממנו בכ-33 שנים. מה שאומר שהיא צעירה מבתו הבכורה, מריאל חדיד (40) בשנה ובוגרת מבתו השנייה, אלנה חדיד, רק בארבע שנים. קולולולו.

הזוית הישראלית | צביקה פיק (71) ושירה מנור (35)

צביקה פיק, שירה מנור. אביב חופי
שירההההה. צביקה פיק עם מנור/אביב חופי

אי אפשר בלי קצת גאווה מקומית תוצרת ביצת הבידור כחול-לבן, במיוחד כאשר המאסטרו, צביקה פיק, היה בגיל 55 כאשר החל לנהל ב-2004 את הקשר הרומנטי שלו עם שירה מנור, שהייתה אז רק בת 19. כמט 17 שנים אחר כך ושני ילדים משותפים, איש לא מזכיר את העובדה ששלושת צאצאיו של פיק מנישואיו הראשונים, העונים לשמות בנלי פיק, שרונה ודניאלה פיק (טרנטינו), מבוגרים יותר משירההההה המלבבת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully