וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרשימה: חיי האהבה של גברברי הריאליטי נחשפים

12.2.2021 / 0:04

אחרי שוואלה! סלבס הייתה הראשונה לספר לכם על החברה החדשה של כוכב "חתונה ממבט ראשון", היא גם חשפה בפניכם את החברה האחרונה של כוכב "האח הגדול" שנמצא בימים אלו בבית - כל האירועים שעשו לכם את השבוע האחרון. וואלה! סלבס רושמת בהקפה

קטע מתוך "חתונה ממבט ראשון" עונה 2, יוגב ובת אל מדברים על גיל הנשים שהוא מעדיף/באדיבות קשת 12

את הרשימה נפתח עם הווידוי המסעיר של תמר טלקר - הלא היא אחותו למחצה של בן אל תבורי ובתם של אביבה תבורי ועופר טלקר, שסיפרה השבוע באינסטגרם על החוויה המטלטלת שעברה לאחר שנפגשה עם ידיד ללימודים במטרה להכין מצגת אך הזדעזעה לגלות שהוא בכלל הגיע במטרה אחרת והחל לשלוח אליה ידיים, "שונאת אנשים כאלה", כתבה טלקר ג'וניור.

תמר טלקר. אינסטגרם, צילום מסך
חוויה מטלטלת. תמר/צילום מסך, אינסטגרם

קדימה למקום הרביעי, שם נמצא הפאוור קאפל המתוק - ניב סולטן ומאור שוויצר - שלא ברור אם זו תקופת הקורונה או הרצון לפרוץ בחו"ל שגרמו להם לפצוח בתהליך לקבל אזרחות פורטוגלית שתביא איתה את הדרכון האירופאי. בזמן ששוויצר קיבל אישור ויאחז בקרוב את הדרכון בידו, ארוסתו המהממת תחכה עוד כמה שבועות עד שתקבל את הדרכון שלה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
מאור שוויצר, ניב סולטן. יח"צ,
בדרך לאירופה. ניב ומאור/יח"צ

הגענו כבר למקום השלישי, שם נמצא מישהי שגם לא שוללת קריירה בחו"ל, אבל בינתיים היא ממשיכה לעשות חיל בארץ הקודש, כך שאחרי שאמרה שלום למותג ההלבשה התחתונה - עכשיו אלה לי להב בדרך להיות הפרזנטורית של מותג ההלבשה לצעירות ומגניבות - "TWENTYFOURSEVEN".

אלה-לי מופיעה באולפן וואלה. ראובן קסטרו
מקמפיין לקמפיין. אלה/ראובן קסטרו

אל המקום השני והראשון מגיעים שני הגברברים המסוקסים - ג'וזי זירה ויוגב אלקיים - כך שבזמן שכוכב "חתונה ממבט ראשון" אמנם לא הצליח להחזיק מעמד בנישואים ששידכו לו ונפרד מבת הזוג שהכיר על המסך רק בשביל להתחיל מערכת יחסים עם אחת מעובדות ההפקה, שנתיים לאחר סיום העונה, ג'וזי זירה החליט להיפרד מבת הזוג האחרונה שהייתה לו רגע לפני שנכנס לבית "האח הגדול" על מנת שלא יהיו לו מכשולים בדרך לליבן של משתתפות התכנית.

וואלה! סלבס עדיין מחפשת להתאהב ממבט ראשון עם צרפתי שרמנטי מלא בכסף.

יוגב אלקיים, ג'וזי זירה. שוקה כהן, אור גפן, מערכת וואלה! NEWS
אחד רווק, אחד תפוס. יוגב וג'וזי/מערכת וואלה! NEWS, שוקה כהן, אור גפן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully