וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קים קרדשיאן נכנסת בגולשים: "עד הילדים שלי"

10.2.2021 / 10:54

כוכבת הריאליטי שיתפה תמונה של ציור שציירה בתה הגדולה, נורת' ווסט, אלא שהטוקבקים והמבקרים ברשת הטילו ספק וטענו שהקרדשיאן משקרת - מה שגרם לקים קי להתפוצץ ולצאת להגנת בתה. וואלה! סלבס לביאה

קים קרדשיאן/קים קרדישאן עם נורת' ווסט (אינסטגרם)

נראה שקים קרדשיאן כבר התרגלה לביקורות ולרעש הצקצוקים בכל הנוגע לחייה - בין אם זה למבנה גופה, לתמונות המרוטשות שהיא מעלה או למצב הזוגיות שלה, אך אם יש דבר אחד שמצליח להוציא אותה מאיזון הוא כשהביקורת מופנית כלפי ילדיה, ובצדק! הפעם, זו בתה הבכורה, נורת' ווסט, שחטפה את הביקורת אבל זכתה להגנה מלאה מאמה הלוחמת.

קים קרדשיאן ונורת ווסט בהפקת אופנה למגזין אינטרוויו בהשראת ג'קי קנדי. סטיבן קליין, סריקה,
עד לילדים שלי!/סטיבן קליין, סריקה

קרדשיאן העלתה לסטורי שלה תמונה של ציור שציירה נורת' אלא שהציור היה כל כך מושקע ומקצועי שהגולשים הטילו ספק בזהות הצייר והרשת הוצפה בעשרות פוסטים שקטלו את קים ובתה בטענה שלא מדובר ביצירה של נורת'. מאמא קרדשיאן לא נשארה חייבת והשיבה אש בפוסט זועם, "אל תתעסקו איתי כשזה נוגע לילדים שלי", כתבה קים, "הבת שלי וחברתה הטובה לוקחות שיעורים רציניים בציור בשמן, היכן שהכישרון והיצירתיות שלהם מעודדים ומטופחים. נורת' עבדה מאוד קשה על הציור שלה שלקח מספר שבועות. כאמא גאה רציתי לחלוק את הכישרון שלה עם כולם".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
קים קרדשיאן, נורת' ווסט. אינסטגרם, צילום מסך
נורת' ציירה את הציור!/צילום מסך, אינסטגרם

קים המשיכה וכתבה, "אני רואה ברשתות החברתיות פוסטים של אנשים מבוגרים שדנים בשאלה האם הילדה שלי באמת ציירה את זה או לא! איך אתם מעזים לראות ילדים עושים דברים מדהימים ומנסים להאשים אותם בכך שהם לא מהממים?! בבקשה תפסיקו להביך את עצמכם עם השליליות ותאפשרו לכל ילד להיות מעולה!!! נורת' ווסט ציירה את הציור הזה!!!!"

וואלה! סלבס ציירה פעם כבשה אבל יצא לה פרה כי היא הסתכלה כל הזמן במראה.

נורת' ווסט. אינסטגרם, צילום מסך
ציירה או לא?/צילום מסך, אינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully