וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אל תגלו לה: ההפתעה שבן הזוג של יעל שלביה מתכנן ליום האהבה

8.2.2021 / 13:33

חברים של מי שהוכרזה כ"אישה היפה בעולם" לא מזמן? אולי לא כדאי שתספרו ליעל שלביה מה הבויפרנד המעושר שלה, ברנדון קורף, מתכנן עבורה לקראת יום האהבה הקרוב. רמז: הדוגמנית תתרגש, מאוד. וואלה! סלבס פרחים

יעל שלביה/ניר פקין

בלי ששמתם לב, כנראה, הדוגמנית יעל שלביה והחבר המאוד, מאוד מעושר שלה, ברנדון קורף, מתחזקים זוגיות טרנס-אטלנטית כבר כמעט שנתיים שלמות. היא טסה לאל.איי, שם הוא חי, הוא מגיע מפעם לפעם להרים לה בארץ הקודש - רק שבתקופה האחרונה עם גיוסה לצה"ל, מגיפת הקורונה והסגרים... קצת קשה להיפגש, או לייתר דיוק מסובך הרבה יותר מאשר בתקופה שבה התחלו לבלות יחד.

זו כנראה הסיבה שלקראת יום האהבה הבינלאומי שיצוין בקרוב, הבויפרנד המקושר שלה מתכן עבור שלביה הפתעה ע-נ-קית. כזאת שהיא עוד לא יודעת עליה אבל ממש, ממש תרגש אותה.

רכלו על הזוגיות של יעל שלביה והחבר גם באינסטגרם

יעל שלביה. אביב חופי,
יצליח להפתיע? יעל שלביה עם ברנדון קורף/אביב חופי

בעוד ששלביה, שהוכתרה לאחרונה כ"אישה היפה בעולם" כשהגיעה למקום ראשון ברשימה שנתית בינלאומית, הצטלמה לאחרונה עבור רשת "זר פור יו" וסיפרה על הסט שהייתה שמחה לקבל זרי פרחים מלבבים - מיסטר קורף בכלל עושה בימים אלה תכניות אחרות משל עצמו, רק על מנת לפרגן לאהובתו מקרוב במהלך יום הוולנטיין, שיחול מאוחר יותר החודש.

לוואלה! סלבס נודע כי בן הזוג היהודי-אמריקאי, עושה את כל המאמצים כדי להגיע מארצות הברית לישראל בתזמון מושלם עם יום הלבבות, כך שהוא מנסה לבחון איך יוכל לנחות בארץ מולדתה בהקדם. בעוד ששלביה בכלל לא יודעת על התכניות של החבר - כך שאם אתם מכירים אותה אישית אולי אל תגלו לה (אופס) - העניין קצת בעייתי עם סגירת הגבולות באזור, בגלל הנחיות הקורונה. רגע, אם ברנדון יהיה בבידוד וידבר עם יעל מעבר לדלת, היא עדיין תשמח?


וואלה! סלבס תשמח לקופסת שוקולד, כלומר ארבע, שש, תשע כאלה לכבוד יום האהבה. תודה.

עוד בוואלה!

מביכוש, מה קרה כשיעל שלביה פגשה את האקס במסיבה?

לכתבה המלאה
יעל שלביה ל"זר פור יו". שי ארבל,
מדגמנת פרחים. שלביה על הסט/שי ארבל
יעל שלביה ל"זר פור יו". שי ארבל,
יפה לה גם עם סחלבים?/שי ארבל
יעל שלביה ל"זר פור יו". שי ארבל,
סופרייז, האני. שלביה/שי ארבל
יעל שלביה, ברנדון קורף בקליפ של ערב טוב עם גיא פינס. נוי ערקובי,
מקסימום, הם יפגשו ב-2022. יעל שלביה עם ברנדון קורף/נוי ערקובי
  • עוד באותו נושא:
  • יעל שלביה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully