וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרשימה: עומר אדם והחיילת מתנהגים כמו שני משוגעים

5.2.2021 / 0:27

בזמן שבר זומר והסוכן שוברים את הכלים והולכים לבית המשפט, עומר אדם והחיילת החדשה בחייו לא ממש סגורים על היחסים ביניהם ומתנהגים כמו שני משוגעים - כל האירועים שעשו לכם את השבוע האחרון. וואלה! סלבס רושמת בהקפה

עומר אדם והחברה, אן אברהמי/צילום גולשים, מיאמי

את הרשימה נפתח עם חדשות טובות, ככה זה שמלכת היופי במיל' והדיירת היפה, קארין עליה, קוטפת קמפיין עוד בזמן שהותה בבית מבלי לדעת בכלל. כן, וואלה! סלבס הייתה הראשונה לבשר לכם כי עליה אמנם שוהה בימים אלו בבית הכי מפורסם במדינה, אבל הסוכנים שלה כבר סגרו לה קמפיין נחשק לאופנת GONG לצד ריף נאמן וטיילור מלכוב.

האח הגדול, קארין עליה. גילי אלגבי,
מברוק. קארין/גילי אלגבי

אל המקום הרביעי מגיע סכסוך בין שני כוכבי הנוער הבולטים בישראל - כשמצד אחד קווין רובין ומהצד השני בן זיני. אחרי שהשניים כבר ניתקו קשר וזיני אף הוריד עוקב מרובין, עכשיו נראה שהסכסוך מחריף זאת לאחר שקווין חטף מידיו של בן את הג'וב הנחשק כמנחה של תכנית הריאליטי "הבנים והבנות". כזכור, זיני היה המנחה של התכנית בעונה הקודמת אלא שהפעם החליטו בהפקה להחליפו בצ'ילבה שלו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
קווין רובין, בן זיני. אבי כהן, אביב חופי, עיבוד תמונה
פעם היו חברים. קווין ובן/עיבוד תמונה, אבי כהן, אביב חופי

ואם בסכסוכים בין חברים עסקינן, אז קבלו עוד סכסוך חדש דנדש שנחשף לראשונה בוואלה! סלבס - כשהפעם מדובר בצמד החברות הטובות, טיטי איינאו ואירה דולפין. על פי מקורבים לשתיים, טיטי ואירה, שהיו צמד חמד בלתי נפרד, חזרו מדובאי - שם הכירה טיטי את החבר החדש - ומאז הן שומרות על נתק. החברים מספרים כי דולפין נעלבה מהחברה הטובה שנעלמה ולא שמרה על קשר מאז שהכירה את בן הזוג שלה.

טיטי איינאו, אירה דולפין. אור גפן,
כבר לא חברות. טיטי ואירה/אור גפן

אל המקום השני והמכובד מגיע עוד סכסוך שפורסם לראשונה ממש כאן, הפעם מדובר על סכסוך עסקי בין הדוגמנית בר זומר והסוכן שלה, שי אביטל. על פי גורמים המקורבים לצדדים, בין השניים התגלעו חילוקי דעות סביב עסק האיפור של זומר, "ברביז" - כשמצד אחד בר טוענת שהעסק הוא שלה ושלה בלבד ומהצד השני, אביטל טוען כי הוא שותף בעסק. השניים כבר פנו לעורכי דין וזומר אף הודיעה כי היא עוזבת את הסוכנות שייצגה אותה בשנים האחרונות.

שי אביטל. אינסטגרם, צילום מסך
למי שייך העסק? שי ובר/צילום מסך, אינסטגרם

ובמקום הראשון, איך לא, הפרשה המטורפת שנחשפה לראשונה בוואלה! סלבס והסעירה את המדינה כולה - פרשת עומר אדם והחברה החיילת, כמובן. אחרי שקראתם כאן לראשונה על החברה החדשה של הזמר המסלסל, אן אברהמי, ואחרי שהגברת הראשונה של עולם הרכילות חשפה בפניכם שאותה אברהמי הוציאה חופשת מחלה מצה"ל ולא הודיעה להם שהיא טסה למיאמי לפגוש את הזמר ונחשבת לעריקה - הגיע גם תיעוד של השניים מתנשקים במסיבה. אבל עכשיו, עכשיו נראה שהכל נגמר, כך שבזמן שאדם מבלה עם אלה איילון במקסיקו, אברהמי המשיכה עם חברות לקוסטה ריקה. כמו שני משוגעים או לא?

וואלה! סלבס מחפשת מי שיסיע אותה לאברבנל שתוכל לאשפז את עצמה.

עומר אדם. תמונות גולשים, תמונות גולשים
כמו שני משוגעים. עומר ואן/תמונות גולשים, תמונות גולשים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully