וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קר, מתחמם, לוהט: תזהו את הישראלים המפורסמים בלי חולצה?

6.2.2021 / 0:30

למרות ששיא החורף הישראלי כולל השנה ימים חמימים, וואלה! סלבס מצאה עוד דרך לחמם אתכם - חידון שיחזיר אתכם לימי הקיץ הלחים, כולל כמה מהגברים המפורסמים ביותר במדינה, שאולי תכירו מיד גם בלי חולצה על גופם. אז מצליחים לנחש מי הכוכבים החתיכים גם כשהם טופלס?

מפורסמים ישראלים חתיכים בלי חולצה. אינסטגרם, מערכת וואלה! NEWS
אז מי מהחתיכים בלי החולצה זה מי?/מערכת וואלה! NEWS, אינסטגרם

קורונה, בחירות, הפגנות או בתי חולים, לפעמים גם הישראלים צריכים להניח לרגע לעיסוק בדברים הרציניים. וואלה! סלבס מכריזה על חורף 2021, כחורף הלוהט מזה שנים - ולא רק כי הוא כולל כמה ימים שמתאימים יותר לתחילת עונת הקיץ המקומי מאשר לתקופה הקרה - אלא גם כי היא מצאה דרך נחמדה להעביר עוד כמה רגעים של שעמום סוף השבוע (בבית כמובן, במסגרת הסגר הנמשך): חידון שכולל את הגברים הכי מפורסמים בארץ הקודש, עם הרבה פחות בגדים לגופם.

(עוד) שיטוט מקרי באינסטגרם, החזיר את מלכת הרכילות לימים קצת יותר חמים ונעימים, אז מצאה כמה מהבחורים המסוקסים, המחוספסים, המרגשים והמפורסמים ביותר במדינה כשהם מדגמנים אושר... בלי חולצה. לכן, החליטה לאתגר אתכם ולבחון האם תזהו אותם טופלס, כשהם משוויצים בשרירים, בקעקועים או בפיגורה הנהדרת (והשונה) של כל אחד ואחד, בתמונות שיגרמו לכם לרייר (במקרה הטוב) או להרים גבה (במקרה הלא נורא)!

נסו את עצמכם, זה כיף גם כמה פעמים ואז ספרו מי הכי אטרקטיבי לדעתכם בתגובות.

אגב, הפעם האחרונה שבה וואלה! סלבס ראתה בחור עירום במציאות, קרתה כשהשכן זרק עליה את החולצה במחדר המדרגות, רק כדי שתכסה את עצמה במשהו. היא מאמינה בנודיזם.

אהבתם? רכלו על הסטארים הישראלים בלי החולצה באינסטגרם

למי שייך הדדי-בודי הזה?/צילום מסך, אינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully