וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוכב הריאליטי המדובר שיצא לדייטים עם טרנסג'נדרית

5.2.2021 / 0:17

אם אתם חובבי ריאליטי ישראלים, כנראה שאין סיכוי שפספסתם את הבחור המאוד מדובר הזה. אבל לפני שהפך לכוכב טלוויזיוני מוכר? מתברר שניסה את מזלו הרומנטי עם כמה וכמה נשים, בהן גם יפהפייה טרנסג'נדרית. וואלה! סלבס בכל גווני הקשת

בוכים בסרט. ShutterStock
בוכים בסרט/ShutterStock

חברים, לפעמים גם המפורסמים הכי מוכרים כיום בתעשיית הבידור יכולים להפתיע את וואלה! סלבס, כמו למשל מה ששמעה על אחד מכוכבי הריאליטי המקומיים המדוברים של השנים האחרונות - שלמרבה ההפתעה לא רק שחיפש לעצמו אהבה לפני שזכה לפרסום הגדול, אלא שאף ממש לא משנה לו לאיזה צד של קשת המגדר והמגוון המיני האהבה הזאת משתייכת. כן, כן, מי היה מאמין.

למרות שחצי שני רומנטי משמעותי אין לו עד לעצם היום הזה (אם תהיתם), מלכת הרכילות גאה לספר שבעבר ראתה את הבחור מהמסך הקטן, כשהוא במהלך ערב רומנטי במתחם קולנוע גדול במרכז. לשם יצא במסגרת דייט דביק, עם גברת טרנסג'נדרית שאי אפשר להגדיר אלא כמ-ה-מ-מת.

מה שאומר, שהגבר-גבר (שזכה לפרסום ענקי מאז), לא רק חיבב אותה פלוס-פלוס ומאוד נמשך אל הליידי (בלי קשר למקום שממנו הגיעה או מה שעברה בחייה. כמו שצריך), אלא שהוא גם קנה לה פופקורן ואולי, רק אולי, אפשר לה לבחור את הסרט שבו צפו. היום הוא כנראה היה חייב לבחור אותו בעצמו.

חושבים שהצלחתם להבין מי כוכב הריאליטי המדובר?

בונוס: זוכרים מי האקסית שלו?

אישה לוחשת באוזנו של גבר צעיר שלצדו היא יושבת בבית קפה משיכה. ShutterStock
אישה לוחשת באוזנו של גבר צעיר שלצדו היא יושבת בבית קפה משיכה/ShutterStock
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully