וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוצים להיכנס למיטה עם רונאלדו? כי ככה זה נראה

2.2.2021 / 15:34

תהיתם איך זה מרגיש להיכנס למיטה עם הכדורגלן המפורסם ביותר בעולם? אז זהו, שרונאלדו עצמו העניק לכל עולם טעימה מאיך זה נראה - כשפרסם תמונה שלו, יחד עם בת הזוג והילדים (!), כשהם מכורבלים בין הסדינים. וואלה! סלבס לא למבוגרים בלבד

כריסטיאנו רונאלדו שומר על כושר בבידוד/מתוך אינסטגרם

בנות, בנים, תמיד חלמתם להיכנס למיטה עם אחד הספורטאים הכי נחשקים בעולם? כי כבר שנים שהכדורגלן כריסטיאנו רונאלדו נחשב לטופ שבנבחרת האתלטים המצליחים, נחשקים, הנאים למראה, נערצים והמדוברים בעולם כולו... אז אולי באמת הגיע הזמן שתבחנו אותו בלי הרבה בגדים (אם בכלל), מתחת לסדינים. באדיבותו של כוכב המגרש, כמובן.

רכלו על התמונה של רונאלדו במיטה גם באינסטוש

כריסטיאנו רונאלדו עם משפחתו. אינסטגרם, צילום מסך
הנה הם: כריסטיאנו רונאלדו עם משפחתו... במיטה אחת/צילום מסך, אינסטגרם

כדורגלן יובנטוס בן ה-35, שהוא גם האדם עם פרופיל האינסטגרם הכי גדול בעולם (258 מיליוני אנשים!), פרסם אתמול (שני) ברשת תמונה שלו מתכרבל במיטה - כדי שכל העולם יוכל לבחון, לקנא או לרייר. אבל הוא לא היה שם לבד, כי בצילום מופיעים גם בת הזוג הצמודה של רונאלדו, הדוגמנית ג'ורג'ינה רודריגז (בלי חולצה אף היא) ושלושה מילדיו, מתיאו, אווה ואלנה. הפתעהההה.

עוד בוואלה!

איזה חום, במיוחד כשכריסטיאנו רונאלדו מתפשט!

לכתבה המלאה

הצילום שבו הבהיר שהוא בבית האינטימי שלו, מגיע ימים ספורים אחרי שבילה בחופשה באלפים יחד עם משפחתו - מה שעשוי לסבך אותו מבחינת נהלי הקורונה הספורטיביים שלהם הוא כפוף בתקופה האחרונה במסגרת המקצועית שלו. חושבים שאחרי בחינה שלו במיטה יסלחו לו?


וואלה! סלבס תצטלם במיטה רק יום שבו סוף סוף תפנה את אריזות החטיפים הריקות שמתחבאות חתת השמיכה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully