וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פמלה אנדרסון התחתנה. בפעם השישית!

28.1.2021 / 11:51

הכוכבת האגדית של "משמר המפרץ" החליטה לנצל את ימי הסגר על מנת לעשות משהו מקורי ומועיל, אז היא לבשה שמלה לבנה, סידרה את השיער והאיפור וצעדה אל עבר החופה - שם נשבעה אמונים לבן זוגה החדש, שהוא במקרה גם שומר הראש שלה. וואלה! סלבס לבבות

נראה שהסגר ששולט על העולם גורם לאנשים לעשות דברים שונים, משונים אבל גם חמודים ורומנטיים או בקיצור - מוציא מהם דברים שלא חשבו שהם מסוגלים להם. הנה, רק תראו את הכוכבת ההורסת, פמלה אנדרסון, שהייתה צריכה להסתגר בבית עם שומר הראש שלה רק בשביל להבין שהיא בעצם מאוהבת בו ורוצה שהוא ישמור עליה לנצח נצחים.

כן, אנדרסון שוב נשואה, ולא, אתם לא טועים - מדובר בפעם השישית! כוכבת "משמר המפרץ" לא נתנה שום התראה או הודעה מראש לחברים או לכלי התקשורת, כך שהבוקר התעוררו כולם למראה תמונות מושלמות (יש שיגידו מושלמות מדי) שלה ושל הבעל החדש, דן הייהרסט, שביום יום מתפקד כשומר הראש שלה, "אני בדיוק איפה שאני צריכה להיות, בזרועותיו של האדם שאוהב אותי", אמרה אנדרסון בריאיון בלעדי שהעניקה לאתר דיילי מייל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

את החתונה האינטימית ערכו השניים בחצר ביתה של אנדרסון שבוונקובר, קנדה - הנכס, על פי דבריה של הכוכבת, נרכש מסבה וסבתה וממש באותה החצר התחתנו גם הוריה, כך שעבורה, היא מספרת, מדובר בסגירת מעגל כי הוריה עדיין נשואים והם משמשים עבורה מודל להשראה, "אני מאוהבת", הצהירה אנדרסון, "התחתנו בערב חג המולד וקיבלנו את ברכת משפחותינו וכולם שמחים עבורנו".

אם הספקתם לשכוח, מדובר בחתונה השישית של הגברת אנדרסון, זאת לאחר שהייתה נשואה לאבי ילדיה, טומי לי, בשנים 95-98, לאחר מכן צעדה לחופה עם קיד רוק לו הייתה נשואה בין השנים 2006-2007, וכמובן אי אפשר לשכוח את ריק סולומון איתו התחתנה פעמיים(!) ב2007 ו-2014 וכמובן גם התגרשה פעמיים, אל דאגה. ושום מילה על הנישואים הקצרים שלה, בשנה שעברה, שארכו 12 יום למפיק ההוליוודי ג'ון פטרס.

וואלה! סלבס צעדה 9876 פעמים לחופה, אבל משום מה אף אחד אף פעם לא חיכה לה שם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully