וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הבנים והבנות" - תכירו את המנחה החדשה

28.1.2021 / 0:07

אחרי עדי הימלבלוי, דנה פרידר ושירן סנדל, בתכנית הריאליטי לבני נוער החליטו ללכת על מנחה חדשה שתיכנס לנעליה של אנה זק - אז מי המנחה הצעירה שתנחה את התכנית המצליחה של ערוץ הילדים? וואלה! סלבס מלהקת

הצצה לעונה השביעית של "הבנים והבנות" בערוץ הילדים/ערוץ הילדים

תשכחו מ"הישרדות", "הכוכב הבא" או "האח הגדול", נראה שאם יש תכנית ריאליטי שהצליחה לכבוש את ליבם של בני הנוער ברחבי הארץ - היא ללא ספק תכנית המציאות לבני נוער "הבנים והבנות". במשך השנה, עשרות אלפים של נערים ונערות מנסים את מזלם להתקבל לאחת התכניות היותר פופולריות על המסך הקטן, בתקווה להיות קים אור אזולאי הבאה - שכזכור, התגלתה בתכנית שמשודרת כבר שבע עונות בערוץ הילדים. אז מי המנחה החדשה?

עודד פז, אנה זק ובן זיני מגישי התכנית "הבנים והבנות" בערוץ הילדים. ענבר לוי,
מי המנחה החדשה? מנחי העונה השביעית/ענבר לוי

וואלה! סלבס שמחה לחשוף כי לאחר אינספור אודישנים, מי שזכתה בתפקיד הנחשק ותנחה את העונה השמינית היא לא אחרת מאשר ריף נאמן. השחקנית המוכשרת, שכיכבה בסדרות כמו "פאודה", "כפולה" ו"שנות ה-80", חוזרת לעולם הילדים בתפקיד המנחה השמחה והקופצנית של התחרות הפופולרית. בימים אלו עורכים בערוץ אודישנים למנחה שיככב לצידה, לעונה שתעלה בקיץ 2021.

מערוץ הילדים נמסר בתגובה: "אנו שמחים על העניין הגדול סביב התכנית שמשודרת בערוץ הילדים וב-BIGI. לכשיהיו עדכונים בנוגע לעונה החדשה, נעדכן".


וואלה! סלבס נבחנה לתכנית אבל אז גילו שיש לה שכל של ילדה בת 4.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
ריף נאמן. אור גפן,
המנחה החדשה. ריף/אור גפן
ריף נאמן. רפי דלויה,
כוכבת/רפי דלויה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully