וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרשימה: בן זיני וטיילור מלכוב בדרך לסולחה?

29.1.2021 / 6:01

אחרי שוואלה! סלבס סיפרה לכם שאייל שני קטף קמפיין מקומי שעוזר לרון חולדאי להילחם בנזקי הקורונה, היא גם חשפה בפניכם כי יעל שלביה, הפנים הכי יפות בעולם, קטפה קמפיין בינלאומי,- כל האירועים שעשו לכם את השבוע האחרון. וואלה! סלבס רושמת בהקפה

אייל שני/אילן ספירא, יח"צ עיריית תל אביב

את הרשימה נפתח עם חדשות לא כל כך נעימות, זאת לאחר שוואלה! סלבס כל כך שמחה לחשוף בפניכם את ירון כהן - בן זוגה החדש של ניקול ראידמן - ואפילו להביא לכם תמונות של השניים בדרך לחופשה בדובאי, כך היא גם הצטערה לשמוע שהמעושרת ההורסת החליטה לשים קץ ליחסים ולהיפרד כידידים.

ניקול ראידמן עם ירון כהן. אביב חופי
נפרדו כידידים. ניקול וירון/אביב חופי

קדימה אל המקום הרביעי, שם נמצא השף הכי פיוטי בישראל, הלא הוא אייל שני, שכפי שוואלה! סלבס הייתה הראשונה לספר לכם - נרתם לעזרתו של רון חולדאי והצטלם לקמפיין שמקדם את פרויקט "קופסה בהפתעה" של עיריית תל אביב שמעניקה מדי יום לתושביה קופסא מלאה בדברים טובים בתמורה למחיר סמלי.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
אייל שני. אילן ספירא, יח"צ עיריית תל אביב,
בא לעזרת חבר. אייל/אילן ספירא, יח"צ עיריית תל אביב

הגענו כבר למקום השלישי, שם נמצא עוד פרסום ראשון של הגברת הראשונה של עולם הרכילות, וכן, עוד קמפיין - הפעם מדובר באחד בינלאומי של יעל שלביה, שרק לאחרונה זכתה בתואר הפנים היפות בעולם. הדוגמנית ההורסת תככב בקמפיין של רשת הבישום העולמית "SPRING" ותופיע בהפסקת הפרסומות ועל שלטי חוצות.

יעל שלביה רשימת 100 הנשים היפות בעולם TC Candler. אינסטגרם, צילום מסך
קמפיין בינלאומי. יעל/צילום מסך, אינסטגרם

אל המקום השני והמכובד מגיעה נטלי דדון, שמתמודדת בימים אלו עם תהליך ההפריה אבל לא רק - כי כפי שוואלה! סלבס חשפה, הדוגמנית ואושיית הרשת מתמודדת גם עם סכסוך מקצועי עם השותפה שלה בחנות האונליין "COVE ME". על פי מידע שהגיע לרכילאית הראשית, בין דדון והשותפה ליאת קורץ עובד התגלעו חילוקי דעות כך שהשתיים החליטו לערב את עורכי הדין שלהן ולקחת את הסכסוך לשלב הבא.

נטלי דדון טופלס. אינסטגרם, צילום מסך
לא קל בעסקים. נטלי/צילום מסך, אינסטגרם

הגענו למקום הראשון, שם נמצאים אחד הזוגות היותר בולטים שידעה תעשיית הבידור - בן זיני וטיילור מלכוב - שאמנם סיימו את היחסים ביניהם בטונים צורמים, אך כפי שקראתם כאן לראשונה, נראה שיש סיכוי לסולחה זאת לאחר שזיני, שהקים חברת פרסום, ליהק את האקסית שלו לקמפיין רשת חדש למשחה להלבנת שיניים.

וואלה! סלבס רצתה ללהק את האקס שלה לקמפיין חדש אבל היא לא זוכרת איפה היא קברה את הגופה שלו.

טיילור מלכוב, בן זיני בהשקה של התכנית של קרן ברטוב. שוקה כהן
יאללה, סולחה. בן וטיילור/שוקה כהן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully