וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכוכבת הצעירה שמספרת שהדוגמן הלוהט הטריד אותה

29.1.2021 / 6:36

גם מי שעוד לא הכיר את הכוכבת הצעירה הזאת, בטח שמע עליה המון בתקופה האחרונה - אבל מתברר שלפני הפרסום הגדול, היה זה דוגמן ישראלי חתיך ומוכר שלא רק רצה בחברתה, אלא ממש, ממש הציק לה. וואלה! סלבס לא מתאים

אישה מודאגת מביטה במסך הסמארטפון שלה. ShutterStock
אישה מודאגת מביטה במסך הסמארטפון שלה/ShutterStock

זה סיפור על כוכבת צעירה בת מזל, שלא קמה בוקר אחד וגילתה עד כמה היא מפורסמת בקרב בני הנוער, אלא שהמון בעבודה קשה צברה את המעמד, הפרסום וההצלחה שלה, כך שכיום גם מי שמעל לגיל 20 יודע מי היא. עם זאת, יש פרט מטריד בעברה שהוא אולי לא סוד, אבל גם לא ידוע לכל, שקשור לצעיר מוכר אחר - דוגמן חתיך שבנות (ובני) ישראל מריירים עליו כבר תקופה.

מתברר שכוכבת הצעירים והדוגמן המסוקס הכירו ואפילו היו מיודדים כיוון שבילו באותם מעגלים חברתיים - כך שאחרי שהוא סיים קשר ממושך, ניסה לגרום לה לבלות איתו בקטע רומנטי. היא, בכלל הייתה תפוסה באותה התקופה לגבר אחר, אבל למרות שידע זאת, הדוגמן לא ויתר, רדף, חיזר וניסה ללחוץ ולשכנע באופן מפורש (למרות שבכלל לא הייתה פנויה).

כלומר, עד לרגע שבו היא כבר הבינה שמדובר בחתיך, אבל כזה שלטענתה ממש מציק ומטריד אותה, עד שממש נאלצה להבהיר לו להפסיק ולסגת אחורה. מתברר שגם הבחורים עם הכי הרבה צ'ארם בעולם לא תמיד מצליחים לכבוש את הצד השני שבו הם חושקים.

אתם בטח יודעים שהכוכבת הצעירה היא...

אבל מי לדעתכם הדוגמן?

בונוס: למה היום כולם יודעים מי הבחורה?

זוג. ShutterStock
זוג/ShutterStock
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully