וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מריח טוב: יעל שלביה נבחרה לג'וב בניחוח בינלאומי

27.1.2021 / 12:05

פרסום ראשון: בקרוב תבחנו את הישראלית שדורגה במקום הראשון ברשימת "100 הנשים היפות בעולם", גם כשהיא מזליפה על עצמה יוקרה בהפסקת הפרסומות - כיוון שיעל שלביה נבחרה לתפקיד הפנים של מותג בישום אירופי. וואלה! סלבס שפריץ

יעל שלביה. דור ערבה,
יפה לה. יעל שלביה/דור ערבה

למרות כל הדרמה שהעולם כולו חווה בחודשים האחרונים, יש מישהי שסיימה את שנת 2020 מרוצה: הדוגמנית יעל שלביה, שלא רק תחזקה את מערכת היחסים עם אהובה המעושר (למרות המרחק הגאוגרפי) והספיקה להתגייס לתפקיד החיילת הכי יפה בצה"ל, אלא גם טעמה את הדובדבן שבקצפת - כאשר עמדה בראש רשימת "100 הנשים היפות בעולם", שבגללה זכתה לפרסום עולמי.

לכן, מה הפלא שלאחרונה זכתה בג'וב שכל כולו ניחוחות יוקרה, שבזכותו תראו בקרוב את הדוגמנית הישראלית מככבת בפרסומות עבור מותג טיפוח ובישום באווירה צרפתית. או לה לה.

רכלו על הקמפיין של יעל שלביה באינסטגרם

יעל שלביה. אביב חופי,
כשרואים אותה, חושבים לוקסוס. שלביה/אביב חופי

לוואלה! סלבס נודע כי שלביה בת ה-19 נבחרה לתפקיד הפנים של בית הבישום הישראלי-צרפתי המודרני "Spring Perfume House", שמוצריו נמכרים גם בארץ כמובן. כן, מיס שלביה אולי מגיעה מנהריה ולא מחבל פרובנס שבמדינת הבגט (שם החברה מפתחת את מוצריה), אבל עושה את זה גם למותג הניחוחות בזכות הלוק המשכר שלה.

עוד בוואלה!

שפשפו עיניים: יעל שלביה סיכנה את הראייה שלה בגלל צילומים

לכתבה המלאה

כך שבקרוב, הדוגמנית מסוכנות itm תעשה פוזות אל המצלמה יחד עם מוצרי הטיפוח והבישום לבית של ספרינג, תזליף בעונג ותעשה עיניים אל מול העדשה - אז ממש תוכלו להריח את יעל מהמסך או שלטי החוצות, אבל אבל גם ברחבי הגלובוס. איכותית.


וואלה! סלבס מריחה כמו עמבה, לפחות חמישה ימים בשבוע.

יעל שלביה. אור גפן,
ניחוח של הצלחה. יעל שלביה/אור גפן
  • עוד באותו נושא:
  • יעל שלביה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully