וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפיצוץ סביב העסק של נטלי דדון

25.1.2021 / 10:02

פרסום ראשון: הכוכבת המפורסמת הקימה חנות אונליין לרכישת מוצרים ביחד עם שותפה, אלא שחילוקי דעות ביניהן - אילצו את השתיים לפתוח חזית האחת מול השנייה ולערב עורכי דין בפרשה. וואלה! סלבס כבוד השופטת

נטלי דדון באינסטגרם/צילום מסך

אם אתם חיות רשת, אין ספק שיצא לכם להיתקל בשלל הפרסומים של נטלי דדון בהם היא משווקת את חנות האונליין "COVER ME" - אליה הצטרפה לפני כשנה כשהיא חוברת לליאת קורן-עובד שהקימה את האתר ב-2018, אלא מבירור שערכה וואלה! סלבס, היא חושפת כאן לראשונה כי בין השתיים התפתחו בתקופה האחרונה לא מעט חילוקי דעות, כך שהשתיים נמצאות עכשיו בדיונים עם עורכי הדין שלהן על מנת לסיים את השותפות ביניהן.

נטלי דדון. ניר פקין
מפרקת את השותפות? נטלי/ניר פקין

כזכור, קורץ הקימה את האתר ב-2018, כך שבשנה שעברה הצטרפה דדון כשותפה ואף העניקה את שמה לחנות האונליין המוכרת מוצרי לייף סטייל, אופנה וטיפוח - אלא שלאחרונה החלו חילוקי הדעות בין השתיים להפריע למהלך העבודה השוטפת ביניהן, כך שלבסוף הוחלט ליישב את העניין עם עורכי דין ולהחליט מי מהצדדים יקנה את המניות של הצד השני. בו בזמן, הבינה דדון שהיא לא מתכוונת לחכות עד לפשרה והחלה בהקמת עסק חדש בבעלותה. "הן כבר לא מסתדרות ביניהן", סיפרה מקורבת לשתיים, "הן החלו להתווכח כמעט על כל דבר והגיע הזמן שיפרדו".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
נטלי דדון טופלס. אינסטגרם, צילום מסך
יוצאת לדרך חדשה/צילום מסך, אינסטגרם

וכן, כמו בכל סכסוך, גם כאן יש מלחמת גרסאות של הצדדים, כך שכשוואלה! סלבס פנתה לבנות, כל, אחת טענה דבר אחר.

ליאת קורץ-עובד מסרה: " אתר COVE ME הפועל משנת 2018 חבר לגב נטלי דדון בתחילת שנת 2020 לשיתוף פעולה שהניב תוצאות עסקיות יפות. לאחרונה הוחלט להביא לסיום שיתוף הפעולה העסקי. עם סיום הליך ההיפרדות, נעדכן בתכניותינו לעתיד. בכל מקרה, האתר ממשיך לפעול כרגיל ולספק שירות מצוין ללקוחותינו".

נטלי דדון מסרה בתגובה: " לפני כשנה החלטתי להכנס כשותפה ראשית ודירקטורית מובילה לאתר קאברמי ולשם כך הוקמה אף חברה חדשה בישראל. קאבר מי נ.ד!. כמו כל עסק שלי הכנסתי את כל נשמתי פנימה, ויחד עם הקהל שהולך איתי דרך הבאנו את האתר למקום בו הוא נמצא היום.
בשנה זו התמזל מזלי והובלתי את האתר להישגים חסרי תקדים. אני גאה באתר שלי ובטוחה שנוביל אותו לעתיד טוב עוד יותר בהמשך, לעיתים בין שותפים מתגלעים חילוקי דעות. כולם כאן אנשים בוגרים ואני בטוחה שנמצא את הדרך לפתור את המחלוקת בדרך הטובה ביותר לשני הצדדים".

וואלה! סלבס הקימה עסק למכירת פחמימות אבל רבה עם השותפה שלה מי ייקח את השאריות הביתה.

  • עוד באותו נושא:
  • נטלי דדון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully