וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבלי שידעתם, זוכה הריאליטי והדוגמנית העבירו יחד לילות של תשוקה

22.1.2021 / 0:03

מצד אחד, זוכה תכנית טלוויזיונית ששמעתם עליו המון. מצד שני, דוגמנית זוהרת שבטח ראיתם לא מעט. יחד, העבירו כמה לילות מיניים זה עם זו - רק שאף אחד מכם לא מתאר לעצמו שזה באמת קרה. וואלה! סלבס חיבור פשוט

סקס. ShutterStock
סקס/ShutterStock

אתם יודעים שבדרך כלל וואלה! סלבס מאוד שמחה לספר לכם בגלוי על זיווגים חדשים בתעשיית הבידור, במיוחד אם הם כוללים שני חצאים מפורסמים - אבל במקרה של זוכה הריאליטי המאוד, מאוד מדובר והדוגמנית המפורסמת, שבילו יחד כמה פעמים, הסיפור הוא קצת שונה. למה? כיוון ששום דבר בינם לא באמת היה רומנטי, אלא כלל בעיקר אנחות, גניחות ושאר קולות ומילים שכל כולם תשוקה. נכון, השניים האלה שכבו. ושכבו. ושכבו!

אז אתם מכירים כל אחד מהם בזכות עצמו, אולי ראיתם אותם מסתובבים באותם המעגלים או חולקים חברים משותפים - אבל אפילו האוהדים והמעריצים הכי אדוקים שלהם לא היו קושרים את השניים האלה יחד בקטע רומנטי.

זו אולי הסיבה שבגללה כאשר כן העבירו כמה לילות של תשוקה, טוב, סטוצים, אחד עם השנייה מוקדם יותר השנה (בהלת הקורונה. המצב היה מורכב!), לא שמעתם על כך דיווחים בתקשורת, לא בחנתם תמונות פפראצי של הזוכה לצד הדוגמנית במסגרת דייט זוגי ולא ראיתם את האחד מככב ברשתות החברתיות של האחרת, פשוט לא. אז איך היו יחסי המין הרב-פעמיים בין השניים? זה עוד סוד שוואלה! סלבס לא תגלה.

אתם בטח חושבים שזוכה הריאליטי זה...

באיזו תכנית ישראל הוא ניצח?

ומי הדוגמנית ובעיקר בזכות מה היא מפורסמת?

זוג סקסי. ShutterStock
זוג סקסי/ShutterStock
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully