וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרשימה: דניאל גרינברג, איך אמרת לא לסכום כזה?!

22.1.2021 / 0:01

בזמן שוואלה! סלבס הייתה הראשונה לספר לכם מה מין העובר של אנה ארונוב, היא גם הייתה זו שחשפה את הסכום האסטרונומי שהציע "האח הגדול" לדניאל גרינברג וקיבל ממנה סירוב - כל האירועים שעשו לכם את השבוע האחרון. וואלה! סלבס רושמת בהקפה

דניאל גרינברג, האח הגדול/עידו שחם, עריכה: אביב אירגז

את הרשימה נפתח עם חדשות לא נעימות, זאת לאחר שהדוגמנית הבינלאומית וכוכבת הריאליטי, סתיו סטרשקו, חשפה בפוסט מרגש כי היא סובלת מהתקפי חרדה ודיכאון וכתבה, "בשנתיים האחרונות אני מתמודדת עם התקפי חרדה ולאחרונה דיכאון, היו ימים שהייתי מתעוררת בבוקר ופשוט פורצת בבכי ולא עוזבת את המיטה וחושבת מחשבות טורדניות ומרגישה ממש אבודה".

סתיו סטרשקו. אור גפן,
שפכה את הלב. סתיו/אור גפן

קדימה למקום הרביעי, שם נמצאות כוכבת ריאליטי אחרת שהחליטה לשפוך את שעל ליבה, רק שבמקרה שלה מדובר ב"הטפת מוסר", ככה זה כשתקוה גדעון מחליטה לפתוח פה על תעשייה שלמה ועל הטרנדים השונים כמו תמונות מפשעה וטרנד "אישה לאישה מלכה" המזוהה עם נטלי דדון, שהחליטה לא לשתוק וענתה לה בפוסט משל עצמה כשכתבה לבנה, " אלמד אותך שהפוגע מעיד על עצמו ועל אופיו" וללא ספק התכוונה לגברת גדעון.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
נטלי דדון, תקוה גדעון. אביב חופי, רפי דלויה, מערכת וואלה! NEWS
קרב חתולות. נטלי ותקוה/מערכת וואלה! NEWS, אביב חופי, רפי דלויה

הגענו כבר למקום השלישי, שם נמצאת מישהי ששכחה שהיא חיה בעולם שבו כולם מתעדים הכל, כל הזמן לרשתות החברתיות - כך שאגם בוחבוט החליטה שלמרות שחוקי הסגר אוסרים לשהות בבתים של אחרים ובטח ובטח שלא להתקהל, היא יוצאת לחגוג בערב קריוקי בבית של חברים, שם שהו מלבדה עוד לפחות עשרה אנשים.

אגם בוחבוט. אור גפן,
יש סגר? אגם/אור גפן

אל המקום השני והמכובד מגיעה האישה והרלווה - אנה ארונוב - שאחרי שוואלה! סלבס הייתה הראשונה לספר לכם כי היא ובעלה, אייל אלגבי, מצפים לתינוק, הייתה זו הגברת הראשונה של עולם הרכילות שחשפה בפניכם כי השניים מצפים לבן זכר שיגיח לאוויר העולם בעוד מספר חודשים ויהפוך אותם להורים מאושרים.

אנה ארונוב, אייל אלגבי. אינסטגרם, צילום מסך
איטז אה בוי! אנה ואייל/צילום מסך, אינסטגרם

ובמקום הראשון, איך לא, פרשת דניאל גרינברג אותה חשפה וואלה! סלבס. כזכור, רק לאחרונה קראתם, ממש כאן, כי דניאל גרינברג תחזור לבית "האח הגדול" שם פרצה לעולמכם, והשבוע - הייתה זו וואלה! סלבס שגם חשפה כי אשתו של אייל גולן החליטה לוותר על ההצעה זאת למרות סכום מטורף של 550 אלף שקלים שהוצע לה. על פי גורמים יודעי דבר, דניאל החליטה לוותר על ההצעה המפתה כי לא הסכימה להיפרד מבתה הקטנה, מיאל, לזמן כה ממושך.

וואלה! סלבס קיבלה הצעה להיכנס לאח הגדול בתור המנקה אבל ויתרה לאחר שלא נתנו לה גישה למטבח.

דניאל גרינברג. מיכה לובטון,
ביוש! דניאל/מיכה לובטון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully