וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סתיו סטרשקו חושפת שהיא מתמודדת עם דיכאון: "הייתי מתעוררת ופורצת בבכי"

20.1.2021 / 14:33

הדוגמנית-שחקנית שעלתה לאחרונה לכותרות בגלל פרידה קשה שעברה מבן הזוג לשעבר, שיתפה בכנות שהיא מתמודדת עם דיכאון ומחשבות אובדניות. "אין בושה בהתמודדות עם קשיים נפשיים בלדבר עליהם ולקבל עזרה", כתבה סטרשקו, "תבדקו מה עם החברים שלכם". וואלה! סלבס מחבקת

סתיו שטרשקו/הביצה

מעבר לכך שהחודשים האחרונים שעברו על העולם כולו היו קלים במיוחד, מגיפת הקורונה והשלכותיה הציפו בעיות אנושיות שונות - למשל דיכאון, התקפי חרדה ומצוקות נפשיות שהעיבו על בני אדם רבים בעוצמות גבוהות מהרגיל. אחת מהן, כך מתברר, היא הדוגמנית והשחקנית סתיו סטרשקו, שחשפה היום (רביעי) בפוסט כנה ברשת, שבשנתיים האחרונות היא סובלת מחרדות, מחשבות אובדניות ודיכאון.

אחלו לסתיו סטרשקו בריאות גם באינסטגרם

סתיו סטרשקו באירוע גו סטייל. ראובן שניידר, דנה קופל, אביב חופי
"זה בסדר לבכות". סתיו סטרשקו/אביב חופי, ראובן שניידר, דנה קופל

סטרשקו בת ה-28, שאולי הכרתם כשכיכבה בגרסת ה-VIP של "האח הגדול" ב-2015 לפני שיצאה מהארון כאישה טרנסג'נדרית, הגיעה לאחרונה לכותרות בעקבות תקרית אלימה מתועדת שלה עם בן הזוג לשעבר, עמית גיל. היום כאמור, שיתפה באינסטגרם סרטון שלה כשהיא בוכה וכתבה בפירוט אמיץ על החוויה הרגשית שלה בשנים האחרונות.

"תודה לכל מי שכתב ודאג לשלומי, אני בסדר. היה לי קתרזיס והתחשק לי לשתף, כי בסדר לפעמים לבכות, לא משנה כמה אנחנו חזקים כלפי חוץ, זה בסדר גם להיות פגיע", הסבירה. "בשנתיים האחרונות אני מתמודדת עם התקפי חרדה ולאחרונה דיכאון, היו ימים שהייתי מתעוררת בבוקר ופשוט פורצת בבכי ולא עוזבת את המיטה וחושבת מחשבות טורדניות ומרגישה ממש אבודה", שיתפה.

עוד בוואלה!

מזהים את הכוכבת הישראלית שחשפה ישבן שובב?

לכתבה המלאה

"אני מודה מאוד למשפחה והחברים שלי שתומכים בי בתקופה הזאת ודואגים להרים אותי ולעודד אותי... אני מקבלת עזרה", הודתה בכנות והמשיכה, "אנשים רבים מתמודדים עם קשיים נפשיים, במיוחד בתקופת הקורונה המטורפת הזו - הסגרים, הריחוק החברתי וחוסר הוודאות מחמירים את המצב. בכל מקרה, מה שרציתי לומר זה שאין בושה בהתמודדות עם קשיים נפשיים בלדבר עליהם ולקבל עזרה".

סתיו סטרשקו כותבת על הדיכאון שלה. אינסטגרם, צילום מסך
כולל דמעות. הפוסט החושפני של סטרשקו/צילום מסך, אינסטגרם

"ההתמודדות עם התקפי חרדה, דיכאון ואובדנות היא לא קלה, בטח שלא אם מתמודדים איתם לבד... אנשים החווים מצבים אלו לעתים מתכנסים לתוך עצמם ולא מראים זאת כלפי חוץ. תבדקו מה עם חברים וקרובים שלכם, במיוחד אלה שלא כותבים לכם בחזרה, ייתכן והם צריכים עזרה", הציעה סטרשקו.


וואלה! סלבס מציעה נחמה לכל מי שפונה אליה, או לעמותת ער"ן - בטלפון 1201.

סתיו סטרשקו. אביב חופי
לא היה סיום נעים. סתיו סטרשקו והאקס, עמית גיל/אביב חופי
סתיו סטרשקו. אור מנו וטורי,
רק בריאות. סתיו סטרשקו/אור מנו וטורי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully