וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עדי הימלבלוי חוזרת למסך, כדוגמנית עבר

20.1.2021 / 13:59

השחקנית ההורסת, שהתחילה את הקריירה שלה כדוגמנית, תחזור בקרוב למסך בסדרה בה תגלם, שימו לב, דוגמנית עבר שרוצה להיתפס כאשת חברה מובילת דעת קהל. התבלבלתם? וואלה! סלבס משפיענית

עדי הימלבלוי/רפי דלויה

את תחילת הדרך של עדי הימלבלוי אין מי שלא זוכר - הנערה ההורסת שהגיעה לתחרות בגדי הים בתכנית של דודו טופז ז"ל, שמהר מאוד הפכה להיות אחת הכוכבות הכי לוהטות ומבוקשות בתעשיית הבידור כשהיא כובשת את עולם הילדים אך דואגת להשאיר חותם גם בעולם המבוגרים. כעת, היא חוזרת לעבר בתפקיד חדש בעונה השנייה של פמת"א.

עדי הימלבלוי. אמיר מאירי,
תפקיד חדש/אמיר מאירי

לוואלה! סלבס נודע כי בימים אלו עובדים ב"כאן 11" על עונה חדשה לסדרת הדרמה המצליחה של נועה רוטמן, אסתר נמדר תמאם ועודד לוטן, כך שבמסגרת סבב הליהוקים החדש - צירפו לשורות הקאסט את הימלבלוי שתגלם את תותי סאליס - דוגמנית עבר ואושיית אינסטגרם וכוהנת בריאות בהווה שמנסה בכל כוחה להיתפס כאשת חברה רצינית ופילנטרופית ולא רק כ"אשתו של". לצידה של עדי תככב גם הזמרת, נגה ארז, שתגלם את קסניה נסופקין - רוקחת ובת זוגו יניב ארזי, דמות מוכרת בחיי הלילה.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
עדי הימלבלוי פמינה מבצעים בחירות. שי יחזקאל,
דוגמנית עבר או הווה?/שי יחזקאל

העונה השנייה של סדרת המשפט הפופולרית תגולל את סיפורה של מרסל בן דוד (חן אמסלם) המתעסקת בניהול תיק רשלנות רפואית שמסתעף ונקשר לחקירה משטרתית המנסה להתחקות אחר סם מסיבות חדש ומסוכן.

וואלה! סלבס חולמת שנים להיות בלוגרית אוכל אבל יש לה רק שני עוקבים.

עדי הימלבלוי. רפי דלויה, אביב חופי,
משפיענית/רפי דלויה, אביב חופי
נגה ארז. דודי חסון,
תצטרף לעונה החדשה. נגה/דודי חסון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully