וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רגע לפני שהנשיא יוחלף, בתו של דונלד טראמפ התארסה בבית הלבן

20.1.2021 / 11:47

בעוד שהנשיא האמריקאי טראמפ מתפנה מהבית הלבן, בתו דווקא מצאה סיבה למסיבה - כאשר טיפאני טראמפ קיבלה טבעת יהלום והתארסה לבן הזוג המולטי-מיליונר שלה, מייקל בולוס. אתם יכולים לנחש איפה הבלונדה ערכה את הצילומים הזוגיים החגיגיים שלה. וואלה! סלבס חמוץ-מתוק

טיפאני טראמפ/אינסטגרם

הנשיא האמריקאי דונלד טראמפ אולי סיים את כהונתו היחידה בבית הלבן באווירה חמוצה משהו, אבל הוא לפחות יכול להתנחם בעובדה שאחת מבנותיו (המתוקות) מסודרת - זאת כיוון שטיפאני טראמפ בת ה-27, התארסה בסוף השבוע האחרון לבן הזוג שלה, המליארדר הניגרי מייקל בולוס. ברור שאת ההכרזה, ממש שעות ספורות לפני שנשיא חדש יושבע בארצות הברית, העבירה ישירות ממשכן הנשיא שבוושינגטון!

רכלו על האירוסים של טיפאני טראמפ גם באינסטגרם

טיפאני טראמפ, מייקל בולוס. GettyImages
בקרוב כבעל ואישה. טיפאני טראמפ עם מייקל בולוס/GettyImages

טראמפ ג'וניור (בתו של דונלד מנישואיו לאשתו השנייה, מרלה מייפלס), יוצאת עם המעושר שלה (בן 23 ממוצא לבנוני, הצעירון) מאז שנת 2018, אז נפגשו במהלך חופשה שלה ביוון. לפני ימים ספורים, אחרי כמה שבועות במיאמי החמימה, שם השניים מחפשים בית משותף, הזוג הגיע לבירה האמריקאית (שבכלל בערה בתקופה האחרונה סביב החלפתו של אביה הנשיא) - אז בולוס שלף את טבעת היהלום הענקית וביקש את ידה בגן הוורדים שבבית הלבן.

עוד בוואלה!

אחרי ההפסד בבחירות: "מלניה טראמפ סופרת את הדקות עד לגירושין מהנשיא"

לכתבה המלאה

אתמול (שלישי), בתזמון מאוד משונה ובעוד שאביה מואשם בהסתה ולמעשה מסיים את תקופת הכהונה שלו כאחד האנשים החזקים בעולם בטונים צורמים - טיפאני פרסמה תמונה זוגית שלה עם ארוסה הטרי מהבית הלבן והכריזה על אירוסיה. "היה לי לכבוד לחגוג אבני דרך רבות, אירועים היסטוריים וליצור זיכרונות עם משפחתי כאן בבית הלבן", הסבירה טראמפ באינסטגרם, "אבל אף אחד מהם לא היה מיוחד יותר מאשר החיבור שלי עם ארוסי המדהים מייקל! מרגישה מבורכת ונרגשת לקראת הפרק הבא בחיינו!".

אגב, הסיבה להצעה המרגשת במיקום המיוחד? מתברר שעל פי הרכלנים, חתנו הטרי של הנשיא (עוד רגע לשעבר), ביקש את רשותו להינשא לבת. מיד אחר כך, לא רק שהיא אמרה לו "איי דו", אלא שערכו את צילומי האירוסים הרשמיים שלהם במבנה המדובר. כמובן.


וואלה! סלבס תתארס לכל מי שיבטיח שיכין לה מלוואח לארוחת ערב מדי יום.

טיפאני טראמפ. אינסטגרם, צילום מסך
בקרוב גם "אשתו של". טיפאני טראמפ/צילום מסך, אינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully