וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רובי וויליאמס חולה בקורונה, כמה עולה הבידוד?

20.1.2021 / 11:01

אחרי שכמעט ומת בעקבות הרעלת כספית, כעת נמצא הזמר המסוקס חיובי לווירוס הקורונה, אלא שהמחלה תפסה אותו במהלך חופשה יוקרתית וכעת הוא יאלץ להעביר את הבידוד בווילה המטורפת ששכר במאות אלפי שקלים. וואלה! סלבס נכנסת למינוס

רובי וויליאמס מתאחד עם המשפחה אחרי שלושה שבועות של בידוד/אינסטגרם

נראה שהזמר המפורסם, רובי וויליאמס, היה מעדיף למחוק את החודשים האחרונים מהחיים שלו או לשכוח מהם, אחרי הכל - לא מספיק שהוא גם הלך לעולמו בעקבות הרעלת כספית ששלחה אותו לבית החולים, כעת הוא מגלה כי הוא חולה בקורונה, ואם לא די בכך, הווירוס הארור מגיע במהלך חופשה משפחתית בקאריביים.

רובי וויליאמס. GettyImages
לא תקופה טובה. רובי/GettyImages

וויליאמס, שארז את אשתו וארבעת ילדיו, טס לחופשה חלומית באיים האקזוטיים - אלא שלאחר מספר ימים חש ברע ונאלץ לעבור בדיקת קורונה שגילתה כי הוא חיובי לווירוס המסוכן. לצערו של הכוכב, נכפה עליו להיכנס לבידוד אלא שמאחר והוא לא יכול לחזור לביתו, הוא נאלץ להעביר את הבידוד בווילה אותה שכר בקאריביים שעולה רק 106 אלף דולר לשבוע, תכפילו בשבועיים (זמן הבידוד) - ותקבלו סכום מטורף של 218 אלף דולרים.

רובי וויליאמס. GettyImages
בבידוד/GettyImages

כזכור, זו אינה הפעם הראשונה שהזמר נאלץ להיכנס לבידוד - רק בחודש מרץ אשתקד, נאלץ רובי להיכנס לבידוד לאחר שחזר מסיבוב הופעות באוסטרליה והחליט, ביחד עם אשתו, להיכנס לבידוד מחשש להדביק את ילדיו ואף טרח לתעד את האיחוד המרגש.

וואלה! סלבס נכנסה לבידוד בשירותים הציבוריים של התחנה המרכזית.

עוד בוואלה!

רובי וויליאמס חושף: "כמעט מתתי"

לכתבה המלאה
רובי וויליאמס בהשקת המותג שלו Farrell. GettyImages
כמה זה עולה לי?/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully