וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תקוה גדעון ונטלי דדון בקרב חתולות סוער

18.1.2021 / 22:06

כוכבת "האח הגדול" פרסמה פוסט באינסטגרם בו היא יוצאת נגד תמונות מדובאי, תמונות של מפשעה וגם אופנת "אישה לאישה מלכה" אותו הכתיבה נטלי דדון - שכמובן לא נשארה חייבת ונכנסה בגדעון. וואלה! סלבס שולפת ציפורניים

נטלי דדון, תקוה גדעון. אביב חופי, רפי דלויה, מערכת וואלה! NEWS
מיאו!/מערכת וואלה! NEWS, אביב חופי, רפי דלויה

נראה שהשנה האחרונה גרמה לזוכת "האח הגדול", תקוה גדעון, להגיע ללא מעט מסקנות, אז היא החליטה שהיא לא שותקת ומתוקף תפקידה כדמות ציבורית - היא פרסמה פוסט נוקב במיוחד בו הביעה את כל דעותיה על הטרנדים של השנה האחרונה. בין התופעות שהציקו לגדעון היה גם, כפי שהיא מכנה, "אופנת אישה לאישה מלכה" והסבירה כי "החיים עצמם הם יותר מסתם סיסמאות והגיע הזמן לישם".

תקוה גדעון. אינסטגרם, צילום מסך
עלו לה על העצבים. תקוה/צילום מסך, אינסטגרם

למי מכם שלא זוכר, "אישה לאישה מלכה" הוא משפט אותו הפיצה ופמפמה הדוגמנית ואושיית הרשת, נטלי דדון, שהחליטה להפיץ דרך הרשת החברתית את מגמת ההעצמה הנשית כשהיא מפרסמת שלל תמונות וקוראת לנשים אחרות לתמוך ולעזור האחת לשנייה. דדון, שקראה גם היא את הפוסט, לא נשארה חייבת והחליטה להגיב לתקוה בעמוד האינסטגרם שלה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
נטלי דדון. ניר פקין
אישה לאישה מלכה. נטלי/ניר פקין

נטלי העלתה לסטורי שלה תמונה של בנה ריף וכתבה, "לימדת אותי לאהוב אלמד אותך לסלוח. אלמד אותך לא לפגוע ואם ישכיל האלוהים שלנו לתת לי מתנה נוספת אבחר להיות לך לגיבורת על צבעונית כזאת, מעופפת, עם מגן על חלל שהודף כל פגיעה מכוונת וגם את זו שבטעות נזרקת. אלמד אותך שהפוגע מעיד על עצמו ועל אופיו, ושגם הוא לא רע... חולשה בליבו", כתבה דדון והוסיפה, "תהיה למודל תחזיר באהבה גם לשונא מכולם. לאם פגעת, אתה אדם ומותר, אל תברר מי מלאך ומי טעה, בקש מחילה. לימדת אותי אהבה אלמד אותך סליחה".

וואלה! סלבס תמיד הייתה המלכה של עולם הרכילות. ותמיד תישאר!

נטלי דדון. אינסטגרם, צילום מסך
לא נשארה חייבת. הפוסט של דדון/צילום מסך, אינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully