וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איך קראתם לו? תהיו בשוק כשתגלו את השם האמיתי של הסטארים האלה!

16.1.2021 / 0:02

לכל איש יש שם, שנתנו לו הוריו, חבריו... או מעריציו והסוכן שלו? מתברר שכמה מהאנשים המפורסמים ביותר בארץ ובעולם, נולדו בשם שונה לגמרי מזה שבו אתם מכירים אותם. ממיילי סיירוס ועד לאנה זק, כנראה שלא תוכלו להישאר אדישים לשינוי בשמם. וואלה! סלבס הבנת הנקרא

שמם האמיתי של המפורסמים. דורון שיינר, מערכת וואלה! NEWS
רגע, איך קוראים לו באמת?/מערכת וואלה! NEWS, דורון שיינר

חכם הוליוודי זקן אמר פעם, שאם מישהו מעוניין להשתלב בתעשיית הבידור אולי כדאי שיחשוב עם עצמו טוב-טוב וימצא שם במה, כינוי מדליק או אלטר אגו פומבי - כי להמשיך לפעול תחת השם המלא שלך? לא רק שהשם ה"שגרתי" שלך יכול להיות קליט קצת פחות מהשם הנבחר ומיוחד בערך כמו שהשמש זורחת מדי יום, אלא גם לסבך את הסטאר המדובר אם יגיע להגשים את השאיפות לעבודה, הכרה ותהילה בשואו-ביזנס.

הרי לא היית רוצה שהמגיש בבית הקפה יקרא בשמך ויגרום לכולם להסתובב ולבחון אם אתה זה באמת אתה, נכון, כוכב?

אז זהו שלצד צוות הביוטי, ההזמנות לאירועי VIP וסוכן צמוד - נדמה שכמה כוכבים ברחבי העולם (בהם גם ישראלים), קיבלו את העצה המועילה הזאת ובחרו לזנוח את שם הלידה שלהם, זה שכנראה כתוב במסמכים רשמיים, אצל הד"ר ובדרכון, לטובת שם חיבה או כינוי במה שנשמע לגמרי שונה מזה שהוריהם העניקו להם כשנולדו. מאז, הם כנראה הפכו למצליחים, סופר מפורסמים ומאוד מזוהים עם שמם שנכתב בכותרות.

רכלו על שמות הסלבס המיוחדים גם באינטגרם

אז למדונה באמת קראו מדונה כשנולדה (אין צורך בשם המשפחה), צ'אנינג טאטום נקרא ככה על ידי הוריו, הדראג קווין רופול התמודדה בכל חייה עם השם הזה וגווינת' פאלטרו באמת קראה לבתה אפל (תפוח. תפוח!) מרטין - אבל הרבה אחרים שחשבתם שבטח יצאו מהרחם עם השם שעם השנים הפך לזוהר מאוד, בכלל בחרו אותו בעצמם אי שם, בתחילת דרכם. וואלה! סלבס אפסה כמה דוגמאות לשמות ששונו בכוונה תחילה, שכנראה ישאירו אתכם ה-מו-מים. כן, מיילי סיירוס, סקאזי, אנה זק וברונו מארס, הכוונה היא אליכם.

seperator
אנה זק. אביב חופי
אתם יודעים מה חזק? אנה זק/אביב חופי

אם יצא לכם לבחון את הפרופיל שלה בטיקטוק, לשמוע עליה בגלל האינסטוש או לצפות בה על המסך הקטן - בטח חשבתם שהיא נולדה בתור אנה זק. אבל מדובר בשם הבמה שלה, כי בתעודת הזהות שמה המלא הוא דווקא אנה קוזנקוב.

ניקולס קייג'. GettyImages
חלק ממשפחה מפוארת. ניקולס קייג’/GettyImages

מכירים את אלה שנולדים למשפחה מפורסמת ועושים הכל על מנת שלא תייחסו אותם לשושלת המפוארת? כי השחקן ההוליוודי שיודע לכל בתור ניקולס קייג', ניסה לחמוק מהקישור שלו לבמאי המהולל פרנסיס פורד קופולה (שהוא דוד שלו) - כשהציג את עצמו לתעשיית הבידור בשם שונה מזה שנולד איתו: ניקולס קים קופולה.

פינק. Gettyimages, אסור להשתמש
ורוד לה. פינק/אסור להשתמש, Gettyimages

בעוד שבטח תיארתם לעצמכם שלא משנה עד כמה הוריה של הזמרת פינק אהבו את הצבע הוורוד, כנראה שלא העניקו לה את השם הזה כשנולדה - שם הבמה הבהיר שלה מאוד שונה משמה המלא, אלישיה בת' מור.

סטפן לגר. ניר פקין
סטפן, אך ורק סטפן/ניר פקין

בעוד שיש כאלה שפשוט קוראים לו סטפן, אחרים בטוחים שהראפר והרקדן המוכשר שנולד וצמח בישראל נקרא סטפן לגר - כולל הארומה הצרפתית של השם. אז זהו, שאם תשאלו את הוריו שהגיעו לשליחות בארץ ממדינת טוגו, שמו הוא בכלל סטפן גאגבה. ריספקט!

מריל סטריפ. GettyImages
מלכת הוליווד. מריל סטריפ/GettyImages

לא משנה עד כמה חשבתם שאתם מכירים את מריל סטריפ, לא משנה עד כמה התרגשתם ממנה בשלל הסרטים שבהם השתתפה או הערכתם את העובדה שהיא נחשבת לגדולת שחקני הוליוווד בני זממנו - נדמה שלא חשבתם שבחרה לעצמה שם במה. אז זהו, שההורים של הגברת המכובדת בכלל קראו לה מרי לואיס כשנולדה. מרי + ל(ואיס) = מריל!

הנסיך הארי בארמון בקינגהאם בלונדון 16 בינואר 2020. רויטרס
הנסיך הארי זה כינוי קצר וקולע, לא?/רויטרס

הנסיך הארי? הצחקתם את סבתא, המלכה אליזבת', שמו המלא והרשמי בהחלט של הפרינס הבריטי הג'ינג'י הוא בכלל הנסיך הנרי צ'ארלס אלברט דיוויד. נסו לומר את זה כמה פעמים ברציפות, עד שתחזרו ל"הארי" הפשוט.

מייגן מרקל. GettyImages
מייגן מרקל? זה השם השני שלה!/GettyImages

ומה לגבי אשתו של הנסיך השובב? אז זהו, כבר שבתור כוכבנית הוליוודית מתחילה, היא כנראה כבר ידעה שעליה לבחור שם במה כדי שאם תגיע למשל לבדיקה אצל הרופא, פקידת הקבלה לא תקרא לה בשמה המוכר לכל, מייגן מרקל ותגרום לכולם לבחון אותה מקרוב - אלא בשם הלידה שלה, רייצ'ל מייגן מרקל. נחמד.

קיילי ג'נר, טייגה. GettyImages
הרבה פחות שובב משנדמה לכם. טייגה עם קיילי ג'נר/GettyImages

העולם מכיר את הראפר טייגה בתור מוזיקאי פרוע, אולי כאקס של קיילי ג'נר, אבל הגננת שלו בימים שעוד היה זאטוט, בכלל קראה לו מייקל ריי סטיבנסון. הרבה פחות פרוע מאשר נדמה לכם ,הא?

משדר מחווה חגיגי לכוורת של וואלה! תרבות ו-eco99fm, מוקי. ראובן קסטרו
כמו פינוקי, אבל רק כמו. מוקי/ראובן קסטרו

מוקי? זה רק שם הבמה של הזמר, כזה שבחר בתקופה שבה עוד היה חבר בלהקת שבק ס' שגילתה אותו לעולם. אבל אתם יכולים גם לקרוא לו דני ניב והוא יגיע - גם אם פחות מגניב.

טקס אוסקר 2020 אלטון ג'ון. GettyImages
אלטון ג'ון? לא בדיוק/GettyImages

אלטון ג'ון אולי נשמע כמו שם סופר אלגנטי עבור אגדת המוזיקה הבריטית, אבל למען האמת, מדובר בשם במה מחוכם למי שנולד בתור רג'ינלד קנת' דווייט. לא פחות אנגלי, אבל קצת פחות קליט, הא?

בראד פיט. GettyImages
חתיך בכל שם שהוא. בראד פיט/GettyImages

אתם יכולים לקרוא לו בראד פיט, שובר לבבות, חתיך הוליוודי ואחד הגברים הכי מוכרים בעולם. אבל מקורביו יודעים ששמו הוא בכלל וויליאם בראדלי פיט, ביל אם תרצו!

קייטי פרי. GettyImages
לא פרי, בערך. קייטי פרי/GettyImages

חשבתם ששמה הפשוט יחסית של קייטי פרי, הוא זה שאיתו גדלה כל חייה? אז זהו, שהיא בכלל קת'רין אליזבת הדסון - אבל כשנכנסה לשואו-ביזנס, הזמרת בחרה בשם המשפחה מלפני הנישואים של אמא שלה, רק כדי למנוע בלבול בינה לשחקנית קייט הדסון.

דנה אינטרנשיונל דיווה. AP
תמיד דיווה. דנה אינטרנשיונל/AP

אם שום סיכוי שחשבתם שדנה אינטרנשיונל נולדה בשם הכל כך מרגש שלה - אבל בדרכון של הדיווה? הדבר היחיד שהוא אינטרנשיונל הוא החותמות הבינלאומיות שאספה משלל המדינות שבהן הופיעה בעולם, כיוון ששמה החוקי הוא שרון כהן. לכו ספרו את זה ללאב בוי שלה.

סקאזי יומולדת. ניר פקין
לא, לאו דווקא ג'וזי. זירה/ניר פקין

עד כמה ששמו של ג'וזי זירה נשמע שובב והולם את כוכב הריאליטי הישראלי המוכר ביותר שיצא מבירת צרפת, פריז - הוא בכלל נולד בתור ג'ונתן, יונתן זירה אם תרצו, כולל המבטא המזוהה. כן, הוא אמר את זה כבר כל כך הרבה פעמים על המסך אין המון שלא יודעים.

אמה סטון. GettyImages
מה, לא אמה? סטון/GettyImages

עד כמה שקשה לקבל את זה, לאחת השחקניות הכי אהובות בהוליווד בשנים האחרונות - אמה סטון, בכלל לא קוראים אמה! לאדמונית החמודה, כתוב שם אחר לחלוטין בתעודת הזהות: אמילי ג'ין סטון. נכון.

מילה קוניס על השטיח האדום. GettyImages
שם כבדדד. מילה קוניס/GettyImages

מילה קוניס? שם שובב לשחקנית חביבה. אבל מילנה מרקובנה קוניס? השם שאיתו היא נולדה באוקראינה, לפני שהגיעה עם משפחתה לאמריקה.

מיילי סיירוס. GettyImages
כיוי חיבה. מיילי סיירוס/GettyImages

בעוד שהפופסטאר מיילי סיירוס זכתה לשם שלה ככינוי חיבה מהילדות (סמיילי, מיילי, הבנתם?) מי בכלל חשב שגורל התינוקת דסטיני הופ סיירוס, הוא להפוך לאחת הילדות-כוכבות הכי מצליחות בקרב כל המשפחה ואז לסטארית-מתבגרת שערורייתית שמנקרת עיניים.

ברונו מארס. GettyImages
מה, רגע... ברונו מארס/GettyImages

הזמיר ברונו מארס נולד לפני 35 שנים בהוואי, אבל לא כברונו - אלא בתור פיטר ג'ין הרננדז. לטיני, אבל ממש לא דומה לברונו מארס!

קארדי בי. GettyImages
פתחו בקבוק בקרדי. קארדי בי/GettyImages

קארדי בי הוא אולי שם במה מוצלח לראפרית הפרובוקטיבית, אבל יש כאלה שמוכנים להישבע שכל חייה נקראה בשם בלקאליס מרלניס אלמנזר. לפחות עד שבחרה שם במה כשעבדה בתור חשפנית על שם המשקה החביב עליה, הרבה לפני שהתחילה לשיר לכל העולם על זה.

הזמרת שר. Christof Stache, AP
שירי לנו משהו. שר/AP, Christof Stache

היא שר, ביץ'. כלומר, שרלין סרקיסיאן. הבנתם?

ג'יגי' חדיד. GettyImages
יא-וולי. ג'יג'י חדיד/GettyImages

שמה של דוגמנית העל ג'יג'י חדיד אולי הולך לפניה על המסלול, אבל ג'יג'י הוא רק כינוי חיבה מוצלח למי שבכלל נקראת ג'ילנה נורה חדיד.

נטלי פורטמן. GettyImages
דברו עם הסבתא הישראלית. נטלי פורטמן/GettyImages

נטלי פורטמן הוא אולי שם קצת יותר פשוט להגייה וקצת הרבה יותר בינלאומי, אבל מיס פורטמן עם השורשים הישראליים - בכלל נולדה בתור נטע-לי הרשלג. נכון, בעברית צחה.

דרייק. הליקון מיוזיק,
לא כזה קשוח כמו שנשמע. דרייק/הליקון מיוזיק

אתם יכולים לקרוא לו דרייק. אבל מנהל בית הספר של הראפר הכי מצליח כיום באמריקה, כנראה יזכור אותו לעד בתור אוברי דרייק גראהם. קצת פחות מחוספס, הא?

דה וויקנד. GettyImages
נראה אתכם מצליחים לומר את שמו. דה וויקנד/GettyImages

אם כבר ראפרים קשוחים, דה וויקנד לא חוסך שום מילה קשה בשירים שלו - מלבד שמו המלא שהעניקו לו הוריו יוצאי אתיופיה: אייבל מקונן טספיי.

ג'יי זי. GettyImages
מיסטר קרטר. ג'יי זי/GettyImages

ומיסטר ביונסה, ג'יי זי? הוא בכלל שון קורי קרטר!

סקאזי. ניר פקין
יאללה, בלאגן. די ג'יי סקאזי/ניר פקין

בעוד שסקאזי נשמע כמו כינוי הולם ליוצר המוזיקלי הפרוע שמלהיב אלפים בארץ וסביב העולם, הדי ג'יי המצליח מוכר למשפחתו בתור אשר סוויסה. ממש ככה אמא קוראת לו.

אוליביה וויילד מגיעה לארוחת בוקר השנתיתWomen in Entertainment   של מגזין הוליווד ריפורטר, לוס אנג'לס, דצמבר 2015. GettyImages
אוליביה מי? אוליביה וויילד/GettyImages

אוליביה וויילד, ההוליוודית היפהפייה שעל פי השמועות מתחממת בתקופה האחרונה לצדו של כוכב "וואן דיירקשן" לשעבר, הארי סטיילס, אולי תצטרך לגלות לו מתישהו ששם הלידה שלה הוא בכלל לא פרוע, אלא אוליביה ג'יין קוקבורן.

קווין לטיפה בטקס האשכבה של מייקל ג'קסון. AP
יא באבי. קווין לטיפה/AP

מי שנחשבת לאחת ממלכות ההיפ הופ הראשונות שעלו לגדולה באמריקה, מוכרת לכולם בתור קווין לטיפה - המלכה המחוספסת שמצליחה להלהיב על המסך, לא פחות מאשר על הבמה. אבל הגברת בת ה-50, בכלל בחרה בשם הבמה הזה כאלטר-אגו של עצמה, או כפי שנולדה, דיינה איליין אוונס.

חואקין פיניקס. GettyImages
הכי ג'וקר. חואקין פיניקס/GettyImages

כאשר חואקין פיניקס גילם את דמותו של ה"ג'וקר", נבל הקומיקס המפורסם שבכל נקרא ארת'ור פלאק, על המסך - נדמה שאיש לא התייחס לעובדה שהשחקן המוכשר בכלל נקרא על ידי הרשויות בשם הלידה שלו, חואקין רפאל בוטום. זה - מצחיק!

הראפר אמינם, 2012. AP
באיזה טעם? אמינם/AP

אמינם? לא כל כך מתוק כמו השוקולד, יותר קשה כמו שמו המלא, מארשל ברוס מאטרס השלישי. ברצינות.

ליידי גאגא. GettyImages
הכי לא ליידי. גאגא/GettyImages

אביה של ליידי גאגא ממש לא קורא לה ככה, הוא משתמש בשם סטפני ג'ואן אנג'לינה ג'רמנוטה. קצת פחות בימתי.

סנופ דוג עם משקפיים. ShutterStock
הב, הב. סנופ דוג/ShutterStock

ולא תוכלו לסיים את כל הטוב הזה, מבלי לדעת ששמו של הראפר סנופ דוג הוא קלווין קורדוזר ברודוס ג'וניור. זה הכל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully