וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוכב הריאליטי שנהנה ללבוש... ביקיני לנשים

15.1.2021 / 0:01

על המסך הקטן צפיתם בגבר המסוקס הזה במצבים שונים, גם בלי הרבה בגדים על גופו - אבל בטוח שלא זכיתם לבחון אותו לובש בגד ים לנשים. או ליתר דיוק בביקיני, קטן, קטנטן, זעירררר. וואלה! סלבס תחתונית

אילוסטרציה. ShutterStock
אילוסטרציה/ShutterStock

זהו סיפור על משתתף ריאליטי מקסים, באמת אחלה של אדם. בחור מסוקס, נאה למראה, מאצ'ו מחוספס, וומנייזר שמשפריץ גבריות, אבל במקביל גם מחובר גם לצד הרגיש שלו, שכבש את הצופות והצופים בזכות מה שקרה איתו על המסך. כוכב הריאליטי המדובר הזה בהחלט יכול לתפקד כדוגמן ולהתחבר למצלמה, אך למרות שהוא לבוש בצורה יאה ונאה, אי אפשר לומר שהוא "פאשניסטה" או מוביל אופנתי יצא דופן. גם כשהוא נהנה לבלות בבגד ים נשי בלבד על גופו. רגע, מה?

למערכת וואלה! סלבס הגיעו תמונות של האדון (שלא יפורסמו בגלל צנעת הפרט, אז אל תבקשו לראות) מעברו של כוכב הריאליטי כשהוא חוגג, שמח, מאושר, מבלה ומרוצה, יחד עם החבר'ה הצמודים שלו, במסיבה קיצית כנראה. הקטע? החתיך עושה זאת בלי בגדים לגופו, אבל ממש שום דבר מלבד בגד ים נשי קטן, משני, שולי, זעיר, שבקושי מכסה את אזור החלציים שלו.

בעוד שלא ברור אם מדובר במנהג קבוע של הבחור (כל אחד ומה שעושה לו טוב) או בבדיחה ושעשוע חד פעמי שחווה (כי למה לא לנסות כל דבר פעם בחיים?), התמונות ישמרו בכספת המערכת - ותאמינו למלכת הרכילות, אתם מפסידים תיעוד של איברים שממש מבצבצים מהתחתונים הנשיים במידה S. תחתונים צבעוניים שאם תהיתם, לא משאירים הרבה מקום לדמיון בנוגע למה שקורה בתוכם.

ישבן שטוח. ShutterStock
ישבן שטוח/ShutterStock
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully