וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יעל שלביה נלחמת באנטישמיות

13.1.2021 / 12:40

אחרי שכולם ראו את הטופמודל ההורסת מככבת בטלוויזיה הצרפתית, עכשיו וואלה! סלבס חושפת את הסיבה האמיתית לכך שיעל החליטה לקיים את הריאיון לערוץ המדובר בצרפת. וואלה! סלבס לוחמת צדק

יעל שלביה/אינסטגרם

רק לפני מספר שבועות העולם כולו גילה את מה שהישראלים וקים קרדשיאן כבר מזמן ידעו - יעל שלביה היא ללא ספק אחת הנשים הכי יפות בעולם. אז רגע אחרי שזכתה בתואר "הפנים היפות בעולם" , הדוגמנית ההורסת יצאה בסיבוב יחסי ציבור וראיונות לכלי התקשורת מסביב לעולם ומאיימת להיות השגרירה הכי טובה של ישראל בעולם.

יעל שלביה. אינסטגרם רשמי, צילום מסך
הכי יפה בעולם/צילום מסך, אינסטגרם רשמי

את אחד הראיונות הראשונים ערכה שלביה עבור ערוץ טלוויזיה בצרפת - שם סיפרה בין היתר על הזכייה ועל המדינה שלה, אבל נראה שהסיבה העיקרית שהאישה היפה בעולם החליטה להתראיין עבור הטלוויזיה הצרפתית היא בעיקר בעקבות הרצון שלה להילחם באנטישמיות שהתעוררה לאחרונה במדינת הבאגט במסגרת תחרות מלכת היופי הארצית.

עוד בוואלה!

נחשו: מה בדיוק משותף לעוז זהבי ויעל שלביה?

לכתבה המלאה
יעל שלביה. אינסטגרם, צילום מסך
כוכבת עולמית/צילום מסך, אינסטגרם

אז קצת רקע: לאחרונה נערה בצרפת תחרות מלכת היופי, בה מריאן שיפ, אחת המתמודדות, זכתה בתואר סגנית שנייה. הכל היה טוב ויפה - עד שהתקשורת גילתה כי אותה שיפ היא בת לאבא יהודי, עובדה שלא ממש מצאה חן בעיני הקהל שקרא להדיח אותה מהתחרות ולא לאפשר לה לזכות בתואר הנכסף והכל בגלל היותה יהודייה. הצרפתייה ההורסת לא ויתרה והגישה תלונה לתובע המחוזי ולשר הפנים, ג'רלד דרמנין, וטענה כי מדובר בתחרות אנטישמית - דבר שיצר לא מעט כותרות.

יעל שלביה. אביב חופי,
לוחמת צדק/אביב חופי

אותן כותרות הגיעו גם לגברת שלביה, שהחליטה שהיא נעמדת לצידה של הזוכה היפה למרות שהן כלל לא מכירות ורצתה להוכיח לעולם ובעיקר לצרפתים שלאנטישמיות אין מקום בעולם, בטח ובטח לא בעולם האופנה וכי אידיאל היופי לא קשור לגזע, דת או מין. שלביה, התראיינה ארוכות בתכנית ששודרה בישראל, צרפת, בלגיה ושאר מדינות נוספות וייצגה את ישראל בכבוד.

וואלה! סלבס נלחמת כל יום באנטישמיות שהיא דופקת 3 באגטים לרוחב.

יעל שלביה. ניר פקין
דוברת צרפתית?/ניר פקין
  • עוד באותו נושא:
  • יעל שלביה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully