וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בסוף זה קורה: דנית גרינברג והחבר יעופו לחופשה נחשקת

12.1.2021 / 15:01

כבר שמעתם כאן שיוצאת הריאליטי ובן הזוג הטרי שלה, ברק חקמט, היו אמורים לטוס לאיי סיישל הקסומים - אך הנופש בוטל ברגע האחרון. אז מתברר, שדנית גרינברג מצאה פתרון אחר שבזכותו תחתים בקרוב את הדרכון שלה. וואלה! סלבס לא מוותרת

דנית גרינברג/(אינסטגרם)

מכירים את אלה שנחושים להגשים את המטרות, הפנטזיות, היעדים שלהם בכל מחיר? אז דנית גרינברג. אם אתם זוכרים שקראתם ממש כאן לראשונה שהייתה אמורה לטוס לא מזמן יחד עם אהובה החדש, ברק חקמט, לאיי סיישל - רק כדי לגלות ביום שאחר כך שהטיסה בוטלה בגלל מגיפת הקורונה - דעו לכם שבקרוב היא תעלה איתו על מטוס, לטובת חופשה רומנטית ראשונה מעבר לים.

רכלו על דנית גרינברג והחבר באינסטוש

דנית גרינברג. אביב חופי
ארזי לבד, בבקשה. דנית גרינברג/אביב חופי

עזבו את סיישל, נגיפים או מוטציות שלהם, גרינברג וחקמט לא מוותרים על החתמת הדרכון - כך שהשבוע, יארזו את המזוודה שלה ושלו, כולל כמה אופציות לבגדי ים, כיוון שיטוסו יחד ליעד החביב על הישראלים בחודשים האחרונים, לא משנה אם אדום או ירוק, דובאי.

עוד בוואלה!

בבריכה או בים: עם איזה כוכב הייתם נופשים עכשיו בחו"ל?

לכתבה המלאה

מה יקרה לדנית והבויפרנד באיחוד האמירויות? כנראה שהרבה נופים מדבריים, תמונות על מגדלים גבוהים ובילוי בחברת גמלים מזרח תיכוניים. כמו שראיתם אצל המון כוכבים ישראלים אחרים בתקופה האחרונה, בתוספת בידוד שבו ישהו בדרך חזרה לשגרה בישראל.


וואלה סלבס טסה בקרוב לים המלח. המקום הכי נמוך בעולם הוא המקום היחיד שבו היא מרגישה גבוהה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully