וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוכב "האח הגדול" יתמודד בבחירות לכנסת

10.1.2021 / 11:48

ניר אבישי כהן, שנחשף בתכנית הריאליטי כאחד מפעילי "שוברים שתיקה" ויצר לא מעט חילוקי דעות בבית "האח הגדול", מתכנן לעבור בקרוב לבית הרבה יותר נחשב - משכן הכנסת - כשהוא מצהיר כי החליט להתמודד על מקום בבית הנבחרים הישראלי בבחירות הקרובות. וואלה! סלבס שמה פתק

גדי פניבילוב פוגש את ניר אבישי כהן, "האח הגדול" 2020

את הוויכוחים של ניר אבישי כהן בבית "האח הגדול" על התנהלות צבא ההגנה לישראל כלפי הערבים - אין אחד שלא זוכר. מי שהיה בעברו חייל קרבי ונלחם בשתיקה, החליט להצטרף, לאחר שחרורו, לארגון "שוברים שתיקה" שהוקם על ידי חיילים משוחררים שלקח על עצמו את התפקיד לעלות את המודעות למציאות המתרחשת בשטחים בהם משרתים חיילי צה"ל. כעת, נראה שכהן רוצה לקחת את המעורבות שלו צעד אחד קדימה, כל הדרך לירושלים.

ניר אבישי כהן, האח הגדול 2020. מיכה לובטון,
מהבית לכנסת. ניר/מיכה לובטון

בפוסט שהעלה הבוקר, הודיע פליט הריאליטי כי הוא מתכוון להתמודד לבחירות הקרבות ובאות לכנסת ישראל כחלק מהמפלגה הדמוקרטית. "החלטתי להתמודד לכנסת בבחירות הקרובות", כתב כוכב "האח הגדול", "אני זקוק לכן ולכם יחד איתי! כפי שפעלתי כל חיי, גם כעת אני הולך עם הלב והערכים שלי. לאחר חודשים ארוכים של מחאה שהעירה את המחנה שלנו, המחנה שמאמין בדמוקרטיה ובשוויון, החלטתי להצטרף לקבוצה מדהימה של נשים וגברים שהחליטו שחובתנו היא לשנות, להשפיע ולהיות אחראים לגורלנו, כי אף אחד לא יעשה עבורנו ועבור הילדים שלנו את העבודה."

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
ניר אבישי כהן. אינסטגרם, צילום מסך
ישר או שמאלה?/צילום מסך, אינסטגרם

ההתעוררות המדהימה של אזרחיות ואזרחים, צעירות וצעירים מכל רחבי הארץ, חייבת להיות מתורגמת לכוח פוליטי משמעותי. המחאה חייבת להיכנס אל תוך כתלי הכנסת ולכן ביחד הקמנו מפלגה חדשה, הדמוקרטית אשר חרטה על דגלה את ערכי הדמוקרטיה, ובראשם ערכי השוויון והחירות. בעת הזו, בה ערכים ואידיאולוגיה הפכו למילים גסות, ולאחר האכזבה העצומה שנחלנו מכל הפוליטיקאים שלנו, עכשיו זה הזמן לבנות מפלגה חדשה, נקיה, ערכית ולוחמנית. אנחנו האנשים להם חיכינו. הדמוקרטית מציבה אלטרנטיבה בפוליטיקה הישראלית.

אקטיביסט

אתן.ם כבר מכירים אותי, יודעים היטב מה הערכים שלי, על מה אני נלחם ומה נמצא בראש סדר העדיפויות שלי. דמוקרטיה ושוויון מחייבים בהכרח את סיום הכיבוש בשטחים וכינון הסכם שלום עם הפלסטינים. אנחנו מחויבים לפעול למען קידום החיים המשותפים פה בין יהודים וערבים. המחאה העירה וזקפה את קומתו של מחנה השמאל ואנחנו מתכוונים להלחם על הערכים שלנו אל מול הגזענות ושנאת האחר. המציאות הנוכחית אינה גזירת גורל, ניתן להשפיע עליה, על מערכת חינוך טובה יותר, על שירותי בריאות טובים וצודקים יותר, על חלוקת משאבים שיוויונית ועל עוד המון נושאים שטעונים כאן שיפור. כל זה יקרה רק אם נשפיע מבפנים, מתוך הכנסת. בשנה החולפת רבות ורבים מכם הוכיחו לי כי הם תומכים בדרכי, ואף יודעים להצביע לי. רק שהפעם זה לא ריאליטי אלא החיים שלנו!

וואלה! סלבס שמה בקלפי את האות של האצבע האמצעית. סתם בשביל הפאן.

תקווה תצביע?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully