וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דורון מדלי יהפוך בקרוב לכוכב נוער

10.1.2021 / 10:37

הוא מלחין, במאי, מפיק מוזיקלי ואפילו שופט בריאליטי, אבל מהיום - מי שעזר לנטע ברזילי לזכות באירוויזיון הוא גם כוכב נוער כשבקרוב יופיע על מסך הטלוויזיה בתכנית נוער חדשה לצד מנור סולומון ותובל שפיר. וואלה! סלבס מחלקת חתימות

נטע ברזילי בטקס פרסי אקו"ם (יח"צ)
דורון מדלי. אלוני מור,
טייטל חדש. דורון/אלוני מור

אחרי שהצליח להביא גאווה לכל עם ישראל ובעיקר לאמא שלו, כשכתב והלחין עשרות שירים ביניהם, כמובן, גם את השיר 'טוי' עבור נטע ברזילי שזכה במקום הראשון בתחרות האירוויזיון ולאחר שגם ישב על כיסא השופטים בתכנית הריאליטי 'דה וויס' - נראה שעכשיו דורון מדלי מוסיף לעצמו טייטל חדש לרזומה כשהוא מקבל תפקיד חדש על המסך הקטן.

דורון מדלי. ניר פקין
בקרוב על המסך. דורון/ניר פקין

לוואלה! סלבס נודע כי מדלי, איש מוכשר שכזה, לוהק לסדרת הנוער החדשה והמדוברת של השנה, "מנקיז". כן, אותה סדרה בה יככבו כל אלילי הנוער כמו תובל שפיר, לי בירן, רוני דלומי (שעל הליהוק שלה קראתם כאן לראשונה) ואפילו שחקן הכדורגל המפורסם - מנור סולומון שישחק בסדרה לצד אישתו.

עוד בוואלה!

א-מא-ל'ה: רוני דלומי מסכנת את חייה בשביל אחיה

לכתבה המלאה
דורון מדלי. ניר פקין
כוכב נוער. דורון/ניר פקין

הסדרה, בהפקת ADD, מגוללת את סיפורם של שני שליחים - בועז ואורי - שבטעות מוסרים טבעת יהלום יקרה ועל מנת לפצות את העבריין שגנב את הטבעת, הם צריכים לבצע עבורו שוד ולגנוב את הכתר היקר מאלה שמהם נגנבה הטבעת. עם זאת, במקביל לעלילה הזו מתרחשת עלילה נוספת בה מעורבים חמישה וולוגרים מצליחים שנמצאים בבידוד בווילה אחת ומנסים לשרוד האחד את השני, ובמקרה (או שלא) מוצאים עצמם מעורבים בתכנון השוד הגדול.

וואלה! סלבס הייתה במשך שנים כוכבת קשישים בבתי אבות כשהייתה מגיעה להופיע ולגנוב להם את הג'לי האדום.

שחקן שחטאר דונייצק, מנור סולומון. GettyImages
מברוק על התפקיד. מנור/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully