וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא הכל היה נורא, מה היה הרגע ההוליוודי הכי מרגש ב-2020?

1.1.2021 / 6:03

בין נגיף שאיים על העולם כולו לסקנדלים הרגילים, תעשיית הכוכבים העולמית סיפקה כמה רגעים של נחת: מחגיגת יום ההולדת של קים קרדשיאן, דרך לידות של בייביז זוהרים ועד לדיאטה שגרמה לכל העולם לדבר על אדל - וואלה! סלבס רוצה שתבחרו, מה באמת הכי ריגש אתכם בשנה הזו?

ליידי גאגא חוגגת את תחילת 2020 (אינסטגרם)

כדברי המשורר, טוב אולי הוא לא אמר את זה אבל - מספיק לקבור - גם בשנת 2020 לא הכל היה תמיד שחור: נכון שבתחילת השנה האזרחית החולפת איש לא ציפה שיגיע נגיף שישבית את העולם, ישאיר גם את האנשים המפורסמים, הנוצצים והעסוקים ביותר על הגלובוס בבית, יבטל את הבילוי בקולנוע, השמחה מול הבמה בפארק או את התיאטרון, אבל גם לפני שהתאריך התחלף לינואר 2021 הוליווד סיפקה לעולם כולו כמה רגעים של נחת.

רכלו על הסלבס בחו"ל גם באינסטגרם

אז זהו, שאם הספקתם לשכוח או לא עודכנתם, וואלה! סלבס כאן כדי לרענן את זיכרונכם: מה תגידו, למשל, על המאורסת אריאנה גרנדה? או על אדל - זמרת גדולה מהחיים אבל כעת גם עם פיגורה מצומקת וכנראה בריאה יותר? או בעצם על חגיגות יום הולדתה ה-40 של קים קרדשיאן, שעדיין מוציאות לכולם את העיניים?

תעשיית הבידור העולמית סיפקה גם רגעי סיפוק ואושר, כמו הפעם שבה הדוגמנית ג'יג'י חדיד ילדה את בתה הבכורה יחד עם זאין מאליק, או הבייבי שנולדה לפופסטאר קייטי פרי עם השחקן אורלנדו בלום. מייקל בי ג'ורדן נבחר כגבר הסקסי עלי אדמות, בעוד שליידי גאגא מצאה לעצמה בויפרנד חדש להעביר איתו את הסגר. מה עוד? סמנת'ה פוקס, כוכבת האייטיז, התארסה לאישה!

כעת, זה כנראה בדיוק הרגע לעיין ברשימת הדברים הטובים שקרו בעולם, עוד לפני החיסון לקורונה, להתבט ולבחור מה היה הדבר שהכי ריגש אתכם אצל הכוכבים הגלובליים ב-2020.

סקר שמחות סלבס 2020. וואלה סלבס, מערכת וואלה! NEWS
אז מה היה הכי נחמד? מייקל בי ג'ורדן, קים קרדשיאן וקייטי פרי/מערכת וואלה! NEWS, וואלה סלבס

לא היה כזה רע, אבל מה הכי ריגש אתכם ב-2020?

מייקל בי ג'ורדן נבחר כגבר הסקסי בעולם
הפיגורה החדשה של אדל
חגיגת יום הולדתה ה-40 של קים קרדשיאן
סקרלט ג'והנסון נשואה, בפעם השלישית
קייטי פרי ואורלנדו בלום הורים
אריאנה גרנדה מאורסת
מדונה עשתה קעקוע ראשון
ג'יג'י חדיד וזאין מאליק הורים
סמנת'ה פוקס מתחתנת עם בת הזוג
לליידי גאגא יש חבר חדש
1131 משתתפים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully