וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סופר לייק: התמונות שהכי אהבתם באינסטגרם ב-2020

2.1.2021 / 1:03

בין אלפי התמונות והרכילות שיכולתם לבחון באינסטוש של וואלה! סלבס בשנה האזרחית האחרונה, היו 10 פוסטים שאהבתם יותר מהשאר - להם הענקתם המון לבבות ברשת החברתית. אז שרית חדד, טיילור מלכוב עם לירן דנינו ומיאל גולן: אלה הצילומים שעשו לכם את זה באינסטגרם ב-2020

ירדן הראל ובעלה, עומרי שלום (אינסטגרם)

ב-12 החודשים החולפים הספקתם לקרוא בוואלה! סלבס אלפי סיפורים, בחנתם תמונות מרגשות באתר הרכילות החביב עליכם, זכיתם לסקופים שהסעירו אתכם - ואל כולם (ועוד!) יכולתם להיחשף גם בפרופיל האינסטגרם של מלכת הרכילות, זה שאם אחריו אתם עדיין לא עוקבים, אתם פשוט לא יודעים מה אתם מפסידים.

יש עוד המון רכילות מיוחדת אצל וואלה! סלבס באינסטגרם. למה אתם מחכים?

עם זאת, בין תיעוד מרגש, צילומי פפראצי עם מסיכה לעוד סטורי משעשע באינסטוש של וואלה! סלבס בשנת 2020, היו עשר תמונות שפשוט לא יכולתם לעמוד בפניהן - כך שהייתם חייבים לתת להן לייק ולהגיב באהבה.

מסקרן? קבלו את הטופ 10 של השנה האזרחית החולפת, התמונות שהכי אהבתם לאהוב כשפורסמו באינסטגרם של האתר שבו אתם גולשים ממש עכשיו. זה כולל המון ילדים חמודים, לידות מרגשות, רומן של אוהבים צעירים והשפעות של טיק טוק באדיבות המפורסמים החביבים עליכם, כשאתם חייבים לשים לב, יש ברשימה הזאת גם כמה הפתעות!

מקום 10 | גילה אלמגור נפרדת מאהובה

למען האמת, מדובר באחד הרגעים הנוגעים ביותר ללב שעברו על תעשיית הבידור בשנה החולפת: גילה אלמגור המוערכת, סופדת מעל קברו של בעלה יעקב אגמון ז"ל, במילים מצמררות. בתקווה שהתקופה הקרובה תהיה קלה יותר עבורה.

מקום 9 | אגם רודברג היא הוט מאמא!

עד כמה התרגשתם לקרוא ראשונים אצל וואלה! סלבס על העובדה שאגם רודברג ובעלה שיחייה, דור קרובינר הפכו להורים לבת? מאוד, בכל זאת כעת היא מילף.

מקום 8 | שרית חדד מציגה את יצירת הפאר שלה

שלוש שנים שלמות מאז שהפכה לאמא של נויה, שרית חדד סוף כל סוף הציגה את בתה הבכורה במלוא הדרה - כחלק מצילומי קליפ חדש של הזמרת. אתם, התפעלתם מהיורשת. מאוד.

מקום 7 | בבריכה של עדן בן זקן

כבר הבנתם שילדים גונבים את ההצגה? כי לא משנה כמה יתעסקו בקורונה או בידודים, אם בדובאי או באיי סיישל, כאשר עדן בן זקן מבלה בגינה הפרטית שלה עם בנה הקטנטן מישל + שמש של יום קיץ חם + בגדי ים וגיגית בצבעי הקשת, נדמה שכוללללםםם מרוצים.

מקום 6 | הפורטרט המשפחתי של אייל גולן

אבא אחד עם ארבעה ילדים משלוש נשים, כולל אחת מהן מול עדשת מצלמה? זה בדיוק מה שמרכיב את הדיוקן המשפחתי הבוהק של אייל גולן, הזמיר שמחייך לצד אשתו בשנה האחרונה, דניאל גרינברג ובתם הפעוטה מיאל, פלוס ילדיו הגדולים (יותר) ליאם ואלין וכמובן, יאן גולן. חיוכים.

מקום 5 | תקוה וליאור צמודים, גם מחוץ לבית

ממש שעות ספורות אחרי שהוכרזה כזוכת העונה הקודמת של "האח הגדול", תקוה גדעון התאחדה עם האהוב שמצאה בבית המצולם, ליאור דואק - והתייצבה איתו לתמונת סלפי זוגית ראשונה שלא בבית הריאליטי. את המעריצים זה שימח באותו הרגע, אבל אתם יודעים איך זה המשיך משם...

מקום 4 | טיילור מלכוב ולירן דנינו ב-י-ח-ד

גם אתם הענקתם לייק מופתע כשוואלה! סלבס חשפה בפני העולם את הקשר הרומנטי בין הזמר לירן דנינו, לכוכבת הרשת הלוהטת טיילור מלכוב? אז זהו, שעם הפרסום הראשון השניים טענו שהם "רק ידידים", אבל כיום הם פשוט מסוחררים מרוב חיבה האחת לשני. באהבה.

מקום 3 | אסיף אלקיים ומעיין אדם זוג או פרט

רומנטיקה עושה לכם את זה, הא? כי עוד לפני שאסיף אלקיים הספיק לפגוש את האקסית (שהפכה לבת הזוג ואז לאקסית בפעם השנייה), המגישה מעיין אדם, בסיום הרפתקת הריאליטי עם האח - הגברת כבר רמזה שהיא מחכה ומצפה לו, למשחת העוקבים ברשת. וכמו אצל תקוה וליאור (מהמקום החמישי) אתם בטח יודעים איך זה המשיך משם...

מקום 2 | ריקוד התינוקות של דנה גרוצקי

לזה בטח לא ציפיתם: מי חשב שריקוד "שטותי" של המגישה החייכנית דנה גרוצקי, יחד עם בתה בת כמה החודשים, יגרוף אלפים על אלפים של תגובות עונג, אהדה ומחמאות? אז ככה אתם אוהבים לפתוח את היום שלכם, עם תינוק מצחקק!

מקום 1 | ירדן הראל בתמונה משפחתית למופת

גבירותי ורבותי, קבלו את התמונה של וואלה! סלבס שהכי אהבתם בשנת 2020: ירדן הראל, בעלה עומרי והילדודס, לני וגפן. אין ספק שהראל ומשפחתה עברו שנה מורכבת, המון שמחות עם לידת התאומים באמצעות פונדקאית (אחרי שחשפה שנים של ניסיונות להפוך לאמא), אבל גם כאב גדול כשהמגישה גילתה שהיא בהריון בעצמה ואז עברה לידה שקטה. בתקווה לעוד המון רגעים של אושר עבור הארבעה האלה, שנה אזרחית טובה!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully