וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איש החדשות ששולח תמונות של איבר המין באפליקציות

1.1.2021 / 5:36

על המסך אתם אולי בוחנים את איש החדשות הזה בתור בחור מעונב, אבל בחייו הפרטיים? מתברר שהגבר הזה די שובב. לפחות מספיק על מנת לשלוח תמונות אינטימיות של איברים בגופו, לאלה שמפלרטטים איתו באפליקציית הכרויות. וואלה! סלבס חשיפה

גיף סקסטינג. גיפי, מערכת וואלה! NEWS
גיף סקסטינג/מערכת וואלה! NEWS, גיפי

2021 כאן, התחילה עוד שנה, אבל לא חשבתם שמשהו באמת השתנה? וואלה! סלבס עדיין דואגת להביא לכם את המידע העסיסי ביותר (שאיש לא רוצה שתגלו) על בתעשיית הבידור - כך שהסיפור על איש החדשות הממלכתי מהמסך הקטן, ששולח תמונות מאוד "משוחררות" לזרים באפליקציית הכרויות, יגרום לכם לבחון מחדש את הביטוי האקטואלי "חשיפה בלעדית".

זה הולך ככה: אפשר לומר עליו שהוא בחור "רשמי מדי" כשרואים אותו באולפן, זה שבו הוא יושב כבר שנים. הוא נראה "ילד טוב", נחשב לידען, מבין עניין, כזה ששואל שאלות ואוהב לתת תשובות, בין אם במהדורות החדשות או מחוצה להן. עם זאת, אנשים שמכירים את מלכת הרכילות גילו שקיבלו ממנו תמונות אינטימיות של איברים בגופו, טוב נו, של איבר מינו החשוף, ששלח בשמחה תוך כדי פלירטוט באפליקציית הכרויות פופולרית.

ברור שהוא לא הראשון (ולא האחרון) שעושה את זה ונהנה מחילופי הדברים המיניים באפליקציות השידוכים. ברור שאין בזה רע אם הצד השני שמח לקבל את הצילומים (ולשמור אותן לעצמו). אבל גבר, אתה מבין שאנשים מכירים אותך ו... מרכלים על הפין שלך ולאו דווקא מהסיבות הנכונות? מה יגידו במערכת?!

חושבים שאתם יודעים מי איש החדשות השובב?

בונוס: איפה יצא לכם לראות אותו על המסך?

אילוסטרציה. ShutterStock
אילוסטרציה/ShutterStock
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully