וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרשימה: כוכבי "האח הגדול" עושים סדר באהבה שלהם

1.1.2021 / 6:20

בזמן שתום חיימוב סיים מערכת יחסים אחת רק בשביל להיכנס לבית ולהתאהב בגל גברעם, מור לרמן, לעומתו, שכבר התחתנה על המסך הקטן, נכנסה לבית כשהיא משאירה את בן הזוג שיחכה לה עד שתצא - כל האירועים שעשו לכם את השבוע האחרון. וואלה! סלבס רושמת בהקפה.

תום חיימוב בראיון לפני הכניסה ל"האח הגדול" 2021/וואלה! סלבס

את הרשימה נפתח עם שרת התפוצות, עומר ינקלביץ', שרק לאחרונה עלה שמה בתחקיר שערכה אילנה דיין. השרה, כך פרסמה וואלה! סלבס, הגיעה לביקור בכלא "נווה תרצה", כך שבמהלך הסיור היא שוחחה עם מספר אסירות ביניהן - האסירה מספר אחת, ציפי רפאלי, שרק לפני מספר חודשים בנה, דור רפאלי, הציל את בתה של השרה כשזו התעלפה במהלך טיול בנחל ג'ילבון.

ציפי רפאלי. אילוסטרציה, מערכת וואלה! NEWS
מפגש פסגה. עומר וציפי/מערכת וואלה! NEWS, אילוסטרציה

קדימה למקום הרביעי עם חדשות לא ממש טובות כי השחקנית אפרת דור ובעלה בעשר השנים האחרונות, מושיק מימון, החליטו שעם כל הכבוד לאהבה ולמרות שני הילדים המתוקים שלהם - הם צריכים זמן לעצמם, אז הם החליטו להיפרד ולחשוב האם הם נותנים הזדמנות נוספת לאהבה או שכבר יפגשו על מדרגות הרבנות?

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
חתונה של אפרת דור עם מושיק זינקו, ספטמבר 2010. שוקה כהן
אחרי עשור. אפרת ומושיק/שוקה כהן

הגענו כבר למקום השלישי - שם נמצא מישהו שמכיר את מדרגות הרבנות מקרוב, אלא שהפעם במקום פרידה או גירושים מדובר בקשר חדש - ככה זה שמקורבים לרוני מאנה ורונה נאמן מ"אהבה חדשה" מדווחים שהשניים מבלים יותר ויותר בזמן האחרון. ידידות אמיצה או רומן חדש?

רוני מאנה, רונה נאמן. אינסטגרם, מערכת וואלה! NEWS
פגישה או דייט? רוני ורונה/מערכת וואלה! NEWS, אינסטגרם

אל המקום השני והמכובד מגיעה עוד כוכבת ריאליטי שהתאהבה על המסך, הבינה שזה לא בשבילה, סיימה את הזוגיות רק בשביל למצוא חבר חדש. אז נכון, מור לרמן מ"חתונה ממבט ראשון" אמנם לא סיימה את חייה עם מאור פינקלשטיין איתו התחתנה אבל אל תדאגו כי ללרמן יש חבר חדש בשם אביתר אזולאי אותו ניסתה להסתיר מהעולם, אבל מזל שוואלה! סלבס פה בשביל לחשוף אותו. אה כן, ומתברר שהוא אחד החברים הטובים של תום חיימוב.

אביתר אזולאי, מור לרמן. מור לרמן, תמונות גולשים
חיכה לה מחוץ לבית. מור ואביתר/תמונות גולשים, מור לרמן

ואם בחיימוב ובמערכות יחסים עסקינן, אז וואלה! סלבס שמחה לחשוף בפניכם שרגע לפני שנכנס לבית "האח הגדול, תום חיימוב ניהל מערכת יחסים עם בחורה הורסת במיוחד העונה לשם רוני מארלי, בת 27, שלומדת משפטים. על פי מקורבים, השניים מכירים כבר המון שנים אך בתקופה האחרונה ניהלו מערכת יחסים שהסתיימה, כך על פי המקורבים, בעקבות הכניסה שלו לבית המפורסם.

וואלה! סלבס נפרדה מהחבר האחרון שלה אחרי שפתח את המקרר שלה ללא רשות.

תום חיימוב. אינסטגרם, צילום מסך
נכנס רווק. תום/צילום מסך, אינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully