וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם זה קרה: ריהאנה והבויפרנד מתמזמזים על סירה

30.12.2020 / 14:08

יש כאלה שהשנה החולפת הייתה קשה מנשוא עבורם, אבל ריהאנה? רק התאהבה יותר במהלך 2020. ככה לפחות זה נראה, כשהילדה הרעה הביאה את החבר, הראפר אסאפ רוקי, לביקור באי מולדתה. וואלה! סלבס רסס טיפתי

ריהאנה בטקס פרסי האופנה הבריטיים 2019

הו, איי ברבדוס הקסומים, מקום מרגש שבו לא רק נולדה אחת הנשים הכי מוכשרות ומפורסמות ביותר בעולם - ריהאנה, הילדה הרעה של תעשיית המוזיקה הגלובלית - אלא גם המקום שבו היא לא חוששת להביע את אהבתה. קודם למשפחה או למעריצים שנתקלים בה ככה סתם בפומבי וכעת, גם לבן הזוג הקשוח שלה, הראפר אסאפ רוקי, שקיבל ממנה נשיקות וחיבוקים במהלך שייט באזור.

רכלו על מפגן האהבה של ריהאנה באינסטגרם

ריהאנה, אסאפ רוקי. GettyImages
כך נראית אהבה. כנראה. ריהאנה ואסאפ רוקי/GettyImages

מתברר שרי-רי בת ה-32, שהגיעה לברבדוס כדי להעביר את תקופת החגים הנוצרית ותחילת השנה האזרחית החדשה במולדתה, סחבה איתה גם את המוזיקאי שעושה לה נעים (לפחות מאז שנפרדה מאיש העסקים הסעודי האמיד, חסאן ג'מיל). אז אם השניים האלה צמודים כבר מתחילתה של 2020, מתברר שכל שגעת וירוס הקורונה רק קירבה בינם.

עוד בוואלה!

המעריץ שחשף: ככה ריהאנה באמת נראית היום!

לכתבה המלאה

השבוע, ריהאנה ורוקי תועדו כשהם מפליגים יחד עם חברים על קטמרן באזור, כאשר לשמחת צלמי הפפראצי המקומיים שקלטו אותם על הסיפון - לא הצליחו להוריד את הידיים, את השפתיים ואולי גם כמה איברים אחרים אחד מהשנייה.

הפאוור קאפל המוזיקלי, שמיודד כבר שנים, לקח את הקשר לקצה הרומנטי שלו בתחילת השנה, כך שאתם יכולים לנחש שאת נשיקת הסילבסטר שלהם, רי-רי והחבר האמריקאי יחלקו ברגע רטוב במיוחד, ממש כאילו הם בלב ים.


וואלה! סלבס התחילה לנשק לאחרונה תיקנים, אחרי שהבריחה את כל הצפרדעים שלא הפכו לנסיך באזור החיוג שלה.

אסאפ רוקי. GettyImages
פאן לו. אסאפ רוקי/GettyImages
ריהאנה. GettyImages
ילדה רעה לנצח. ריהאנה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully