וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תראו, ככה נועה תשבי מבקרת בארץ הקודש

29.12.2020 / 11:41

יכול להיות שלא ידעתם, ייתכן שלא שמעתם, אבל השחקנית הישראלית שחיה כבר שנים באל.איי - הגיעה לביקור מולדת. וממש ככה נועה תשבי נראתה כשתועדה כאן, אחרי ימי הבידוד כמובן. וואלה! סלבס אהלן

נועה תשבי ברכב DS. DS,
וולקאם בק. נועה תשבי/DS

דמיינו לעצמכם שאתם שחקנים עסוקים בארץ, אבל מחליטים להעתיק את חייכם עד ללוס אנג'לס הרחוקה, רק כדי לנסות להגשים את החלום האמריקאי שקוסם לכל כך הרבה ישראלים - מה, כשכבר תגיעו לביקור מולדת מפתיע פעם בתקופה, לא תשתדלו להעביר אותו כמה שיותר בקלאס?

כי זה בדיוק מה שעשתה נועה תשבי - שחקנית, מפיקה, שגרירת ישראל הלא רשמית בתעשיית הכוכבים האמריקאית, יזמית, הוליווד גירל וכמובן, מאמא לילד בן 5 - כשהגיעה לארץ ויצאה מבידוד מחייב בן 10 ימים. התחנה הראשונה: רכב יוקרה, שקיבלה למשך תקופת שהותה כאן.

רכלו על נועה תשבי גם באינסטוש

נועה תשבי ברכב DS. DS,
לאן את זזה, גברת?/DS

מתברר שאחרי שהייתה "תקועה" בבית לשם בידוד (וגם עברה במהלכו לא פחות משלוש בדיקות קורונה!), תשבי יצאה ממנו ישירות כדי לאסוף את ה"כרכרה" שלה למשך הביקור כאן - כלומר את המכונית, באדיבות מותג רכבי היוקרה 'DS'.

אז הנה נועה מתועדת במזרח התיכון לצד הרכב ההיברידי (!) האופנתי (!!) היוקרתי (!!!) שלה, מדגם "DS7 קרוסבק E-Tense", שלכם היה עולה לא פחות 350 אלף שקלים חדשים. אבל הכוכבת הוותיקה? זכתה לנהוג עליו בקצת פחות כסף.


ורק וואלה! סלבס נוהגת על טרנטע מודל 1992.

עוד בוואלה!

אם נועה תשבי מנקה את הבית, ברור שזה כולל כפפות ומחשוף עמוק

לכתבה המלאה
נועה תשבי ברכב DS. DS,
ברור שעם רכב ה-DS7 המשוכלל שלה/DS
נועה תשבי ברכב DS. DS,
"יאללה, זזתי"/DS
נועה תשבי ברכב DS. DS,
ביקור נעים. נועה תשבי/DS
  • עוד באותו נושא:
  • נועה תשבי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully