וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קים אור אזולאי מצילה את חגיגות הסילבסטר

צילום: רפי דלויה

27.12.2020 / 0:02

הכוכבת ההורסת כבר סגרה את התכנית המושלמת לערב השנה החדשה, אלא שאז הגיע הסגר השלישי וטרף את כל הקלפים, אבל תהיו בטוחים שזה לא מה שעצר בעד קים אור שמיד הוציאה לפועל את תכנית המגירה. וואלה! סלבס וונדר וומן

קים אור אזולאי. רפי דלויה
הלכה התכנית. קים/רפי דלויה

קים אור אזולאי כבר הוכיחה לא פעם ולא פעמיים כי אין דבר שהיא רוצה ולא משיגה - בין אם זו קריירת המשחק, הקמפיינים שהיא קוטפת או העסק האישי שהיא הקימה עוד לפני גיל 18. אז מה הפלא שגם כשהתכנית הרומנטית לערב השנה החדשה שתכננה לה ולבן זוגה, יפתח זיו, נהרסה - היא ישר קפצה להציל את המצב?

קים אור אזולאי. רפי דלויה
יש לך רעיונות לסילבסטר?/רפי דלויה

כאמור, הכוכבת ההורסת כבר סגרה את כל הפרטים הקטנים בשביל הערב המושלם עבורה ועבור בן זוגה - כזו שגם כללה שף פרטי, נרות ושלל דברים דביקים, אלא שאז הגיעה החלטת הממשלה להכניס מדינה שלמה לסגר שלישי והתכנית של קים אור נהרסה, בכל זאת אי אפשר להזמין את השף המקצועי.

עוד בוואלה!

חווית גלישה וטלוויזיה איכותית בזול? עכשיו זה אפשרי!

לכתבה המלאה
קים אור אזולאי. רפי דלויה
קים אור אזולאי/רפי דלויה

הגברת אזולאי לא רגילה לוותר, גם לא לווירוס המעצבן, כך שבמקום להביא שף מקצועי היא הלכה על האופציה היותר רומנטית אבל הפחות טעימה (בלי להעליב, נשמה) והחליטה לבשל בעצמה את הארוחה הרומנטית. קים, שהצטלמה בתחילת השבוע לקמפיין המקומי של FILA, סיפרה כי היא כבר אוספת מתכונים ומתכננת את הארוחה המושלמת שתתקיים בבית הוריו של זיו שבצפון.

וואלה! סלבס מוכנה לאכול כל מה שקים אור מבשלת, גם אם זה לחם ומרגרינה.

קים אור אזולאי. רפי דלויה
מה אני אכין לאכול?/רפי דלויה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully