וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במיליון הן לא זכו, אבל לירדן ויזל ואן זיוי יש ג'וב זוהר חדש

27.12.2020 / 11:45

צמד הצעירות שניסו לרוץ אל המיליון (פעמיים!) מבלי לקבל את הצ'ק הגדול בסופה של התחרות - יככבו בקרוב בקמפיין אופנתי חדש, שבו אן וירדן יוכיחו שהן קצת יותר מיוצאות ריאליטי חביבות. המטרה: טופ מודלז. וואלה! סלבס בלתי נפרדת

ירדן ויזל, אן זיוי. שי פרנקו,
פאשן לפאשן, בייבי. ירדן ויזל ואן זיוי/שי פרנקו

מה משותף לירדן ויזל ואן זיוי? אז זהו, ששתיהן נחשפו כשרצו יחד בפעם הראשונה על המסך לעבר הפרס הגדול ב"המירוץ למיליון", אבל לא זכו, רק כדי לרוץ שוב בעונת האולסטארז, שם לא הצליחו לשים את ידן על ההמחאה בסופו של דבר (בפעם השנייה). שתיהן חייכניות מול הפלאשים כצמד חמד, מלאות אמביציה, מתפעלות את עצמן ככוכבות רשתות חברתיות (גם בנפרד) ומגיעות לאירועים של חברי ביצת הבידור בצוותא.

אז שתיהן לוקחות את הכל בקלילות ומתברר שלאחרונה שתיהן... גם מנסות להתברג כעת בתעשיית הפאשן, בייבי!

רכלו על הג'וב החדש של אן וירדן גם באינסטוש

אן זיוי, ירדן ויזל. אינסטגרם, צילום מסך
איפה למדתן לעשות פוזות? ירדן ואן/צילום מסך, אינסטגרם

לוואלה! סלבס נודע כי יוצאות הריאליטי שממש אוהבות להגיע לכל מקום בזוג, נבחרו לכהן כפרזנטוריות הראשונות של מותג האופנה המקומי "TwentySix". מה זה אומר? שהשתיים הבלתי נפרדות, יצטלמו עבור רשת החנויות לתמונות אופנתיות, כשהן לבושות בבגדי המותג שימכרו בחנויות במהלך חורף 2021.

עוד בוואלה!

לא תאמינו. מי הדוגמניות שיכנסו לתחתונים של רוסלנה רודינה?

לכתבה המלאה

את הצילומים שירדן ואן (גם הן בנות 26. קטע) היו אמורות לערוך כבר במהלך השבוע הנוכחי - על מנת שיקשטו את החנויות ושלטי החוצות - אולי יאלצו לשנות או לתכנן מחדש ברגע האחרון בגלל הסגר השלישי (אוף, נגיף הקורונה הזה!). אבל זה ממש לא ימנע מהשתיים האלה להפגין את יכולות המודלינג שלהן עבור המעריצים והמעריצות שרוצים להתלבש כמותן, כן?


וואלה! סלבס תדגמן בקרוב כתמים של טחינה על התחתונים, היא מתכוונת לאכול פלאפל וכרובית ודג אפוי וסלט ושווארמה וחצילים והכל הכל עם טחינה. לבריאות.

אן זיוי, ירדן ויזל. שוקה כהן
פאן להן/שוקה כהן
אן זיוי. ניר פקין
עדיין צמודות. אן וירדן/ניר פקין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully