וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרומן הכי מסובך בתולדות "האח הגדול"

25.12.2020 / 2:06

בזמן שנטע אלחמיסטר החליטה לצאת לדרך עצמאית ולהקים עסק חדש, גל גדות החליטה לצאת נגד המבקרים שמתחו ביקורת על הבחירה שלה לשחק את קליאופטרה - כל האירועים שעשו לכם את השבוע האחרון. וואלה! סלבס רושמת בהקפה

תום חיימוב בראיון לפני הכניסה ל"האח הגדול" 2021/וואלה! סלבס

את הרשימה נפתח עם בשורות מחדר רופא הנשים, כי אחרי שוואלה! סלבס הייתה הראשונה לספר לכם שעמוס תמם ואשתו, טל נרובאי, מצפים לבייבי נוסף, היא גם הייתה זו שבישרה לכם כי השניים ראו בן זכר בבדיקת האולטרה סאונד שעשו.

עמוס תמם. ניר פקין
בן זכר! טל ועמוס/ניר פקין

נמשיך למקום הרביעי שם נמצא זוג שמגדל בנחת את הילדים שיש להם מנישואים קודמים אבל לצערם של ג'ניפר לופז ואלכס רודריגז, הם יוותרו על הרעיון שהילדים שלהם ילוו אותם לחופה בטקס הנישואים שלהם מאחר והם החליטו לוותר על כך עם כל בלגן הקורונה.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
ג'ניפר לופז, אלכס רודריגז בטקס גלובוס הזהב 2020. אינסטגרם, צילום מסך
לא יצעדו לחופה. אלכס וג'ניפר/צילום מסך, אינסטגרם

הגענו כבר למקום השלישי, שם נמצאת שכנה של לופז, אחת גל גדות, שהחליטה שהיא לא שותקת יותר ועונה לכל "הנשמות הטובות" שמתחו ביקורת על הבחירה שלה לתפקיד קליאופטרה על פני שחקנית מצרית או כהת עור. וונדר וומן אמרה כי הם חיפשו אחר שחקנית כזו אך לאחר שלא מצאו מי שתתאים לתפקיד - היא שמחה לקפוץ על ההצעה.

גל גדות. GettyImages
לא שותקת. גל/GettyImages

אל המקום השני והמכובד מגיעה וונדר וומן אחרת, נטע אלחמיסטר, שאחרי שכיכבה בשלל קמפיינים ואף הקימה עסק בזכות עצמה, כעת היא ממשיכה הלאה ועובדת על הקמת עסק חדש - מותג לאיפור הנושא את שמה.

מבצע שופינג IL אירוקה נטע אלחמיסטר. גיל חיון,
יוצאת לדרך חדשה. נטע/גיל חיון

ובמקום הראשון, קצת דרמה מבית היותר של "האח הגדול" - ככה זה שוואלה! סלבס חשפה בפניכם שלרומן בין גל גברעם לתום חיימוב יש עוד צדדים, כך שמבירור שערכה, היא גילתה כי האקסית של חיימוב היא בעצם העוזרת האישית של טום אביב שבכלל היה האקס של גברעם שכרגע נמצאת במערכת יחסים עם חיימוב, הבנתם?

וואלה! סלבס לא יוצאת עם אחיות של אחים חורגים של אמא שלה.

טום אביב. אילוסטרציה, מערכת וואלה! NEWS
לוהט במטבח. תום וטום/מערכת וואלה! NEWS, אילוסטרציה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully