וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גל גדות מגיבה לביקורת על בחירתה כקליאופטרה

24.12.2020 / 8:36

אחרי שספגה לא מעט ביקורות על הבחירה בה לתפקיד קילאופטרה, עכשיו וונדר וומן לא נשארת חייבת ועונה לכל אותם צקצקנים: "אני רוצה לחגוג את המורשת של קליאופטרה", היא אומרת בריאיון לערוץ טלוויזיה מצרי. וואלה! סלבס בונה פירמידה

גל גדות וונדרוומן/מתוך "וונדר וומן 1984" באדיבות Entertainment Tulip

גל גדות לא רגילה לספוג אש, אחרי הכל - מדובר, ללא ספק, באחת הנשים היותר אהובות ונערצות בתעשיית הבידור, כך שהביקורות תמיד מחבקות אותה, הפפראצי תמיד מחייכים אליה והפאשניסטיות בדרך כלל מעריצות את הבחירות האופנתיות שלה, כך שהביקורות מגיעות, לא אחת כמו וונדר וומן תשב מהצד ולא תגיב.

אפטר פארטי ואניטי פייר אוסקר 2020 גל גדות. GettyImages
משיבה אש. גל/GettyImages

כזכור, לפני מספר חודשים הכריזו הכותרות ברחבי העולם שגדות נבחרה להיכנס לנעליה של לא אחרת מאשר קליאופטרה המפורסמת בסרט שבין מפיקיה - נמצאים גם גדות ובעלה, ירון ורסנו. אממה, הביקורות לא איחרו לבוא וגדות מצאה עצמה תחת מתקפה בעקבות השאלה מדוע לא ליהקו לתפקיד בחורה מהעולם הערבי או כהת עור כפי שטענו ספרי ההיסטוריה.

עוד בוואלה!

איזו מלכה: גל גדות תפיק סרט על קליאופטרה ותככב בו

לכתבה המלאה
טקס אוסקר 2020 גל גדות. GettyImages
תיכנס לנעליה של קליאופטרה/GettyImages

כעת, נראה שלוונדר וומן יש תשובה - בריאיון שנתנה ל-BBC הערבי, הסבירה גדות, "קודם כל, אם אתם רוצים להיות נאמנים לעובדות, אז קליאופטרה הייתה מקדונית", אמרה גדות, "חיפשנו אחר שחקנית מקדונית שתוכל להתאים לתפקיד. היא לא נמצאה. ואני הייתי מאוד נלהבת לגבי קליאופטרה".

בהמשך הריאיון הוסיפה הכוכבת הישראלית כי "יש לי הרבה חברים מכל העולם, בין אם הם מוסלמים, נוצרים, קתולים, בודהיסטים או יהודים, כמובן. אנשים הם אנשים. ולגבי, אני רוצה לחגוג את המורשת של קליאופטרה ולחלוק כבוד לאייקון ההיסטורי שאני כל כך מעריצה".

וואלה! סלבס נבחרה לגלם את הפירמידות אבל היה לה קשה לא לזוז במשך שלוש דקות.

גל גדות. GettyImages
בינלאומית/GettyImages
  • עוד באותו נושא:
  • גל גדות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully