וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכוכבת ה"חמודה" שגורשה ממחלקת הביזנס בבושת פנים

25.12.2020 / 2:00

אתם מכירים אותה בתור אחת הנשים החייכניות של תעשיית הבידור, אבל מתברר שהליידי עם התדמית הנקייה יכולה להיות קצת חוצפנית. תשאלו את אחד הדיילים בטיסה, זה שנאלץ לפנות אותה מכיסא יוקרתי על המטוס בחזרה למקום שלה... במחלקת התיירים. וואלה! סלבס עפההה

שינה במטוס. ShutterStock
שינה במטוס/ShutterStock

אתם יודעים שלצד התדמית הזוהרת והעיסוקים התמידיים - אנשי ביצת הבידור הקטנטנה בישראל יכולים להיות פחות נחמדים לפעמים, מתנשאים לפרקים, מתנשאים או אולי אפילו רעים מפעם לפעם. אבל הכוכבת עם התדמית הנקייה הזאת, ההיא שתמיד מחייכת, החמודה נצחית? מי האמין שגם היא קצת משוגעת, טוב, לא משוגעת כמו שעושה דברים משוגעים, כמו לנסות "להתפלח" למחלקת יוקרה על טיסה שעליה עלתה לאחרונה.

נכון שבעיקר בגלל המצב, המפורסמים היו באיי סיישל, דובאי או אבו דאבי בחודשים האחרונים? אז אחת הכוכבות ששהתה באחד מהמקומות האלה לא מזמן, עוררה מהומה על המטוס ולאו דווקא בגלל שניסתה להעמיס מזוודה אחת יותר מדי, אלא כי ברוב חוצפתה ניסתה לשדרג את עצמה, בלי תוספת תשלום!

מה שקרה הוא שכאשר הגברת הנחמדת נכנסה למטוס אל היעד הנחשק, התיישבה בטבעיות במחלקת העסקים היוקרתית - אלא שאז, צוות הדיילים שם לב שזה לא בדיוק המקום שנקבע לה על הטיסה מראש. למרות ניסיונות שכנוע מהצד שלה ומעט דרמה על הסיפון (כמו שטענו עדי ראייה ששהו על המטוס), החוצפנית התבקשה לגשת למקום שאליו נרכש הכרטיס שלה, לצד שאר "פשוטי העם" ואכן עשתה זאת בבושת פנים ומבט נבוך. היא לא יודעת שוואלה! סלבס שומעת הכל?


מזהים את הכוכבת החמודה?

בונוס: לאן בדיוק היא טסה ועם מי?

דיילת אוויר במחלקת עסקים. Shutterstock, ShutterStock
דיילת אוויר במחלקת עסקים/ShutterStock, Shutterstock
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully