וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הזמר שצולם ברגע אינטימי עם כוכבת ריאליטי - ומנסה להסתיר את התיעוד

18.12.2020 / 2:35

הוא אחד הכוכבים הכי מדוברים בישראל. היא יפהפייה שהתפרסמה בגלל השתתפותה בתוכנית ריאליטי. בלי שהכירו קודם, השניים הגיעו לסיטואציה שכללה החלפת מיצים באירוע של כמה משתתפים ותועדו... רק שכיום הוא לא רוצה שאיש יידע מזה. וואלה! סלבס שובבים

נשיקה. ShutterStock
נשיקה/ShutterStock

היום בעידן הסלולרי עם המצלמה, קצת קשה לאנשים המפורסמים באמת לחיות, להשתולל, להתרגש בפומבי מבלי שמישהו יתעד אותם ויפיץ לכל החבר'ה (במקרה הטוב) או לתקשורת (במקרה הפחות מוצלח עבורם). אבל הסיפור של הזמר שהוא מאוד מדובר וכוכבת הריאליטי היפהפייה, שאיכשהו התחברו מבלי שידעתם? את זה כנראה שלא תראו בתמונות שיופצו ברשת... מתברר שהוא פשוט ממש משתדל לשמור על מה שקרה בחשאיות.

עוד לפני הקורונה, בתקופה שבה אנשים יצאו למסיבות או בילו באירועים עם כמה משתתפים בלי חשש ומסיכות, גם הזמיר המפורסם וגם יוצאת הריאליטי המהפנטת - שנחשפה לרובכם על המסך, אבל מעניינת מאוד גם בגלל סיפור החיים המיוחד שלה - בילו באותו האירוע החברתי.

אז השניים האלה אמנם מעולם לא היו באמת יחד-יחד, אבל קרה שבאותה החגיגה המפורסמים הגיעו לסיטואציה אינטימית, ממש אינטימית, תוך כדי שהם מתנשקים ומתלקקים בלהט, בכמה רגעים בלתי נשכחים למי שחזה בהם. עם זאת, מה שלא ידעו באותו הערב הוא שאנשים קרובים שבילו איתם באירוע, צילמו אותם ברגעים החושניים.

ההילולה ההיא חלפה מזמן, אבל כמה שבועות אחר כך הזמר גילה שלמעשה צולם עם כוכבת הריאליטי במהלך המעשה - ומאז? מאיים, זועם ומנסה למנוע את הפצת התמונות של חבריו ה"טובים" לקהל. הסיבות שלו מובנות בהחלט, הרי הוא כבר לא באותו הסטטוס האישי מאז.

תורכם. הזמר המוכר הוא:

מי כוכבת הריאליטי המיוחדת?

בונוס: מה הסטטוס של הזמיר כיום?

בני זוג מתנשקים בדייט. ShutterStock
בני זוג מתנשקים בדייט/ShutterStock
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully