וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרשימה: עדן בן זקן תהפוך לכם את החיים ליפים יותר

18.12.2020 / 3:07

בזמן שעוז זהבי והגר דנון החליטו שהם התגעגעו לעיר הגדולה, רן דנקר הבין שהוא ובן הזוג אוהבים כל כך שהגיע הזמן למסד את היחסים ביניהם - כל האירועים שעשו לכם את השבוע האחרונה. וואלה! סלבס רושמת בהקפה

עדן בן זקן ושוקי ביטון בריקוד החתונה שלהם (יח"צ)

את הרשימה נפתח עם הזוג החדש והכי מדובר בתעשיה, ניקול ראידמן והחבר החדש, ירון כהן, שאחרי שנחשף כאן - הצטרף הבחור החדש לטיול עבודה של המעושרת לדובאי. וואלה! סלבס תפסה אותם רגע לפני שהם עולים על המטוס עם כל המזוודות.

ניקול ראידמן עם ירון כהן. אביב חופי
בדרך לדובאי. ניקול וירון/אביב חופי

אל המקום הרביעי מגיע עוד זוג שארז את הבגדים שלו, רק שבמקרה של עוז זהבי וארוסתו, הגר דנון - האריזות נועדו לצורך מעבר דירה או יותר נכון חזרה הישר לעיר הגדולה, תל אביב, אותה הם עזבו רק לפני מספר חודשים לאחר שרצו קצת שקט מכל הרעש העירוני.

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
עוז זהבי ובת הזוג, הגר דנון. רפי דלויה
חוזרים לעיר הגדולה. עוז והגר/רפי דלויה

הגענו כבר למקום השלישי שם נמצא עוד זוג מהמם, קוראים להם רן דנקר ואיתי וייזר, שהחליטו שאחרי שמונה שנות זוגיות - הגיע הזמן למסד את היחסים ביניהם למרות שבמדינת ישראל החשוכה לא מכירים בנישואים חד מיניים - ונישאו בטקס סודי שכלל רק קומץ קטן של חברים וקרובי משפחה.

רן דנקר ובן הזוג, איתי וייזר. אינסטגרם, צילום מסך
חתן וחתן. רן ואיתי/צילום מסך, אינסטגרם

אל המקום השני והמכובד מגיעה רוסלנה רודינה שאחרי שנה שלח שיתוף פעולה עם מותג הלנז'רי, פמינה, שליהקו אותה לתפקיד הפרזנטורית - הצדדים החליטו להפריד כוחות וזאת בעקבות לוח הזמנים העמוס של הדוגמנית ההורסת .

רוסלנה רודינה. שי יחזקאל,
נפרדה מהקמפיין. רוסלנה/שי יחזקאל

ובמקום הראשון עוד כוכבת שהחליטה להתפתח בכיוונים שונים מלבד קריירת השירה המפוארת שלה, אז מממש בעוד כמה חודשים תוכלו לרכוש את המוצרים החדשים לנשים מבית היוצרת עדן בן זקן. כפי שוואלה! סלבס הייתה הראשונה לספר לכם על המותג החדש, היא גם שמחה להיות הראשונה לחשוף בפניכם כי בן זקן קראה למותג על שם בנה הבכור, מישל.

וואלה! סלבס החליטה לקרוא למותג העמבה החדש שלה "נא לא לגעת".

עדן בן זקן עם בנה מישל ביטון. אינסטגרם, צילום מסך
על שם הבן. עדן ומישל/צילום מסך, אינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully