וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יא וולי, למה קים אור אזולאי לא תטוס בקרוב לדובאי?

15.12.2020 / 0:01

הכוכבת הצעירה העסוקה בארץ - לא רק השיקה והצטלמה לקו אופנה חדש, לא רק משחקת על המסך ושורפת את הרשתות, אלא נאלצה לדחות לאחרונה הצעה מפתה לטוס במחלקה ראשונה לאיחוד האמירויות. למה? אולי זה קשור למצב האישי של קים אור אזולאי בימים אלה. וואלה! סלבס חמסה

קים אור אזולאי מתגייסת לצה"ל, אוקטובר 2020/אביב חופי

יש דברים שכנראה לא אמורים לקרות - כמו ללבוש בגד ים קטן בחורף, להישאר ער במשך שבוע רצוף או לאכול סופגניות ולהישאר באותו המשקל, כן? אבל לטוס לדובאי כמעט, רק כמעט כל אחד יכול. תשאלו את קים אור אזולאי, אחת מהכוכבות הצעירות הכי עסוקות בישראל שהוזמנה לביקור שכולו אושר, תהילה ואושר באיחוד האמירויות, אבל נאלצה לסרב בנימוס... בגלל סיבה הגיונית בהחלט.

רכלו על הסירוב של קים אור באינסטוש

קים אור אזולאי לטרמינל X. דימה טליאנסקי,
קים אור אזולאי מדגמנת/דימה טליאנסקי

אזולאי בת ה-18, שמשיקה היום (שלישי) קולקציה שנייה משותפת עם אתר "טרמינל X" (אחרי ההצלחה של הראשונה ששחררו יחד) - אליה גם צולמה לאחרונה - היא לא רק אושיית אופנה, לא רק שורפת את הרשתות החברתיות, מככבת על הבמה ועל המסך כשחקנית, אלא גם אישיות מאוד, מאוד מבוקשת בדובאי. תאמינו או לא, שולחים לה משם ברכות וסרטוני בקשה למפגש אישי על בסיס יומי.

עוד בוואלה!

קים אור אזולאי לא יכולה להוריד את הידיים מהחבר הכדורסלן

לכתבה המלאה

למה? כיוון שהשתתפה בסדרה הישראלית-בינלאומית "ספיידרס" של ניקולודיאון, שמשודרת ברחבי הגלובוס (וזוכה לפופולריות במזרח התיכון), אזולאי הוזמנה לאחרונה גם למפגש מעריצים רשמי בדובאי - וגם קיבלה הזמנה מיוחדת להתארח אצל משפחה עשירה, מאוד עשירה, שבה שהילדים מעריצים את הכוכבת הצברית.

עם זאת, קימי מתפקדת בימים אלה גם כחיילת צה"ל, כך שלצערה נאלצה לדחות בכל תוקף את הביקור ביעד החדש שחביב על הישראלים, לפחות עד לרגע שבו תסיים את השירות ותשוחרר בהצדעה.

קים אור אזולאי לטרמינל X. דימה טליאנסקי,
עדיף להישאר בארץ. אזולאי ל"טרמינל X"/דימה טליאנסקי

מטעמה של קים אור אזולאי נמסר: "מאז עליית הסדרה בכיכובה של קים ברחבי העולם, מתקבלות תגובות רבות ממעריצים וגופים המעוניינים ביצירת שיתופי פעולה. הפנייה המסקרנת ביותר אכן הגיעה מהאמירויות, היות וקים התגייסה לאחרונה לצה"ל כל פנייה נבחנת בקפידה על ידי הצוות המלווה אותה".


וואלה! סלבס לא תוזמן לדובאי... יש לה צו איסור כניסה לכל מקום שהוא לא הבית שלה.

קים אור אזולאי לטרמינל X. דימה טליאנסקי,
בעונה הבאה היא תטוס לדובאי/דימה טליאנסקי
קים אור אזולאי התגייסה לצה"ל. אביב חופי
מצדיעים לך. קים אור אזולאי/אביב חופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully