וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפרידה המפתיעה של רוסלנה רודינה

צילום: אלירן אביטל

14.12.2020 / 7:00

הכוכבת הלוהטת רק סיימה לצלם את הריאליטי בו היא משתתפת אבל נראה שיש לה לוח זמנים עמוס מדי, כך שהשבוע היא וחברת הלנז'רי שהיא מדגמנת עבורה החליטו להיפרד כידידים. וואלה! סלבס ביוש

יח"צ - חד פעמי

נראה ששנת 2021 הולכת להיות מאוד עמוסה עבור רוסלנה רודינה, אחרת איך תסבירו את העובדה שהיא מחליטה לוותר על קמפיינים מאוד שמנים בעקבות עומס בלוח הזמנים? לוואלה! סלבס נודע כי רודינה, שרק סיימה לצלם את הריאליטי "גולסטאריות", עומדת בפני שנה מאוד עמוסה ולכן נאלצה לוותר על החוזה המפנק עם חברת הלנז'רי "FEMINA".

רוסלנה רודינה. שי יחזקאל,
נפרדת. רוסלנה/שי יחזקאל

למי שלא זוכר, רודינה נבחרה לייצג את החברה לפני כשנה, כך שאחרי שתי עונות מאוד מוצלחות - כעת היא נאלצת לוותר על שיתוף הפעולה ולפנות את המקום לפרזנטורית חדשה שטרם נבחרה. "בגלל שצפויה לה שנה מאוד עמוסה וגם בגלל שהיא במגעים לפתוח מותגים הנושאים את שמה, היא הבינה שלא יהיה לה זמן", סיפר מקורב והוסיף, "ולאחר שיחה עם החברה, הם החליטו שעדיף לשניהם להיפרד".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
רוסלנה רודינה. אלירן אביטל,
עמוסה בעבודה/אלירן אביטל

מטעמה של רוסלנה נמסר: " אני מודה לחברת FEMINA על שנה פורייה וטובה, מלאה ביצירה. נהניתי להיות חלק ממשפחת פמינה, אבל השנה הקרובה הולכת להיות עמוסה ומלאה בשלל פרויקטים חדשים. אני גם מרגישה שזה הזמן שאני צריכה להשקיע ברוסלנה וגם מתוך מחשבה על עולם העסקים והכיוון אליו אני רוצה ללכת".

מחברת FEMINA נמסר: "אנחנו מודים לרוסלנה רודינה על שנה טובה ופורה. שנת 2021 הולכת להיות שנה מדהימה עבור החברה, הן בפן העסקי הכולל בין היתר את הגדלת סניפי הרשת והן בהכנסת קולקציות חדשות ומסקרנות ובנוסף כניסת המותג לתחומים נוספים, משלימים ומפתיעים במיוחד".

וואלה! סלבס נפרדה מהחבר שלה כי היא הוא התלונן שהיא מבלה יותר זמן עם הבחור מהפיצרייה.

רוסלנה רודינה. אלירן אביטל,
ממשיכה הלאה/אלירן אביטל
רוסלנה רודינה. אלירן אביטל,
מתמקדת בעצמה/אלירן אביטל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully