וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרשימה: על הרומן הסוער הזה עוד ידברו הרבה

11.12.2020 / 0:50

בשבוע אחד וואלה! סלבס חשפה בפניכם את החבר החדש של ניקול ראידמן אבל גם את העובדה שאנה ארונוב מצפה לבייבי ראשון - כל האירועים שעשו לכם את השבוע האחרון. וואלה! סלבס רושמת בהקפה

ניקול ראידמן/אלכס ליפקין באדיבות ניקול ראידמן

את הרשימה נפתח עם נוסטלגיה כי מי מכם שגדל בשנות ה-90 לא זוכר את צעירי תל אביב ואת התכנית האהובה "לא כולל שירות", אז השבוע, כך נודע לוואלה! סלבס - שיר גוטליב, טל מוסרי, דנה דבורין וסער פין התאחדו למפגש מרגש לרגל צילומי פרסומת חדשה.

לא כולל שירות. אילוסטרציה, מערכת וואלה! NEWS
איחוד מרגש. סער, דנה וטל/מערכת וואלה! NEWS, אילוסטרציה

קדימה למקום הרביעי עדיין בהפסקת הפרסומות, כי מעכשיו עדן בן זקן לא רק זמרת אלא גם אשת עסקים וכוהנת לייף סטייל, זאת לאחר שוואלה! סלבס חשפה בפניכם כי הזמרת המסלסלת עובדת על קו מוצרים לאישה שהיא תשיק בקרוב.

עדן בן זקן. רועי גולן,
לא רק זמרת. עדן/רועי גולן

הגענו כבר למקום השלישי, הפעם חדשות קצת פחות טובות כי הדוגמנית שיר אלמליח ובעלה בשנה וחצי האחרונות, מייקל זנזורי - החליטו לסגור את הבסטה ולהתגרש זאת לאחר שרק לפני מספר חודשים, נולד להם הבן הבכור.

שיר אלמליח. עידן חסון,
כבר לא. שיר ומייקל/עידן חסון

אל המקום השני והמכובד מגיעה עוד אמא אלא שהפעם מדובר באמא לעתיד - אז תגידו מלא מזל טוב לאנה ארונוב שכפי שוואלה! סלבס הייתה הראשונה לספר לכם, מצפה, ביחד עם בעלה אייל אלגבי לבייבי קטן שיגיע בקרוב לאוויר העולם.

עוד בוואלה!

שמחה וששון, אנה ארונוב בהריון ראשון

לכתבה המלאה
אנה ארונוב, אייל אלגבי. אינסטגרם, צילום מסך
מברוק! אנה ואייל/צילום מסך, אינסטגרם

ובמקום הראשון, איך לא, הזוגיות החדשה שהעסיקה את כולם, וסביר להניח תעסיק אתכם עוד הרבה זמן - בכל זאת, מדובר בבן זוגה הראשון של ניקול ראידמן לאחר הפרידה המתוקשרת מהאוליגרך ואבי ילדיה, מיכאל צ'רנוי. אז אחרי שוואלה! סלבס הייתה זו שחשפה את זהותו של בן הזוג, ירון כהן, ואת העובדה שהשניים טסים ביחד לדובאי - היא מבטיחה להמשיך לעדכן.

ניקול ראידמן. אילוסטרציה, מערכת וואלה! NEWS
אהבה חדשה. ניקול וירון/מערכת וואלה! NEWS, אילוסטרציה
  • עוד באותו נושא:
  • הרשימה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully