וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לואי עלי, ההפתעה הרומנטית שהכינו לך נהרסה

10.12.2020 / 11:24

הזמר המסוקס היה אמור לחגוג שלוש שנות זוגיות עם אישתו בהפתעה שהיא הכינה לו - אלא שליקום יש תכניות משלו וההפתעה הרומנטית שתוכננה, בוטלה לבסוף. וואלה! סלבס שומרת על שני מטר

"הביצה" עם לואי עלי (עריכת תוכן: סיגל סיריוס, צילומים: רויטרס, ניר פקין, שוקה כהן, אמיר מאירי, חלי פרידמן ודניאל קמינסקי, masaood phothography, נתנאל מויאל יחסי ציבור)

מי לא מכיר או חווה על בשרו את המשפט - האדם מתכנן תכניות ואלוהים צוחק? רק שבמקרה של הזמר המסלסל, לואי עלי, מדובר על צחוק טוב או יותר נכון: צחוק כל הדרך אל הבנק כי הפעם, התכניות של הזמר בוטלו בעקבות עבודה. לוואלה! סלבס נודע כי אישתו של עלי תכננה לו סוף שבוע רומנטי בדרום הארץ אבל לצערה נאלצה לבטל את ההפתעה. למה?

לואי עלי. גלעד בר שלו,
נהרסה ההפתעה. לואי/גלעד בר שלו

עלי, שרק התחתן לפני שנה וחצי, היה אמור לחגוג עם אישתו שלוש שנות זוגיות בקרוב בסוף שבוע מפנק בדרום שתוכנן בהפתעה על ידי אהובתו. אממה, לצערם של הזוג המאושר, התכנית התבטלה וזאת בעקבות בחירתו של הזמר להיות הפרנזטור של טחינה "בארכה" לצד הזוכה של "משחקי השף" - אורן אסידו. לצערו של עלי, הוא לא ידע על ההפתעה שתכננה אישתו וקבע יום צילום בדיוק ליום שבו היה אמור לצאת לחופש. לאחר שסיפר זאת לאישתו היא נאלצה לחשוף את ההפתעה ובאותה נשימה גם לבטל אותה.

וואלה! סלבס ביטלה חופשה בארץ כי אמרו לה שהבופה מוגבל ל-10 מנות.

עוד בוואלה!

לואי עלי מפנק את עצמו במתנה שווה במיוחד

לכתבה המלאה
לואי עלי. שוקה כהן
אז אתה לא נוסע? לואי ואורן/שוקה כהן
לואי עלי. שוקה כהן
מה עדיף חופשה או צילומים איתי?/שוקה כהן
  • עוד באותו נושא:
  • לואי עלי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully