וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תקוה גדעון חושפת: הנס הפרטי שקרה לה השנה

11.12.2020 / 0:45

על הניסים ועל הנפלאות בחג החנוכה? תקוה גדעון מגלה מה הפלא, כלומר הדבר הכי טוב שקרה לה בשנה המורכבת שחלפה. רמז: היא כנראה מקפידה על כללי הזהירות בתקופה האחרונה. וואלה! סלבס נר שני

נס החנוכה של תקוה גדעון/אבי כהן

כולם מכירים את חנוכה בתור חג הניסים והנפלאות, זה שבו על פח המסורת פח שמן אחד הספיק עבור לא פחות משמונה ימים של מנורה מוארת. משמח? אז זהו, שלקראת סיומה של שנה אזרחית מורכבת במיוחד, וואלה! סלבס החליטה שהגיע הזמן לשמוע מכוכבי ביצת הבידור מה הם חושבים שהיה הנס הפרטי שלהם בתקופה האחרונה... ואפשר לנחש שזה לא קשור לנרות דולקים וסביבונים.

רכלו על הסלבס המוארים גם באינסטוש

תקוה גדעון. חלי  פרידמן,
העיקר הבריאות. תקוה גדעון/חלי פרידמן

כאשר תקוה גדעון התבקשה לגלות לכולם מה היה הנס האישי שלה לאחרונה, זוכת "האח הגדול" הסבירה שעם כל העבודות החדשות והמרגשות שהגיעו אליה מאז הריאליטי, החיבור לחברים כמו ליאור דואק או המשפחה התומכת, הכי חשובה הבריאות, כן? "אני עושה את מה שאני אוהבת, נהנית מהדרך, יש לי משפחה שאני מחוברת אליה בטירוף ואוהבת ותומכת", פתחה.

עוד בוואלה!

מתנהגים בהתאם: תקוה גדעון וליאור דואק יעשו קאמבק?

לכתבה המלאה

אז הוסיפה "ושאני בריאה, ברוך השם ובין היחידות שטפו, טפו, טפו, לא נדבקה בקורונה... אתם מלחיצים אותי קצת,אולי אשים את המסיכה עכשיו?", צחקה גדעון תוך כדי שהיא ממליצה להקפיד על כללי הזהירות מפני נגיף הקורונה.


וואלה! סלבס עוטה מסיכה על הפנים גם בלי קשר לפורים.

תקוה גדעון. רפי דלויה
לבדוק חום? חשוב. תקוה/רפי דלויה
תקוה גדעון, גמר האח הגדול 2020. רוני כנפו
על הניסים והנפלאות. תקוה גדעון/רוני כנפו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully