וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההפתעה הרומנטית שאילנית לוי מכינה לאלירז שדה

8.12.2020 / 10:30

רגע לפני שאלירז שדה ואילנית לוי חוגגים יום נישואים פלוס יום הולדת לשדה, הצטלמו השניים לקמפיין ראשון משותף, אז חשפה מלכת היופי במיל' את ההפתעה שהיא מכינה לבעלה האוהב. וואלה! סלבס מאוהבת

אילנית לוי/דביר כחלון

אם אי פעם תהיתם מה אומר המושג "פאוור קאפל" מספיק להעיף מבט חטוף על אילנית לוי ואלירז שדה בשביל להבין במה מדובר, אחרי הכל - מדובר באחד הזוגות היותר חזקים, יפים ומוכשרים בתעשיית הבידור, כאלו שכל מותג היה רוצה אותם כפרזנטורים. והנה, עכשיו זה סוף סוף קורה - אלירז ואילנית בקמפיין משותף ואתם כבר יכולים לנחש למה.

אילנית לוי, אלירז שדה. רפי דלויה
פאוור קאפל/רפי דלויה

אחרי שוואלה! סלבס הייתה הראשונה לספר על הקמפיין שקטפה לוי למותג הניקיון "טאצ", עכשיו חולת הניקיון מצרפת לקמפיין גם את בעלה, שפחות בעניין של ניקיון אבל ממש בעניין של לרצות את אישתו. במהלך הצילומים, סיפרה לוי כי בשבוע הבא הם יחגגו יום נישואים שני פלוס יום הולדת 37 לשדה ועל כן, היא מכינה לו הפתעה רומנטית.

עוד בוואלה!

אילנית לוי תככב בקמפיין חדש - שיעשה לה טוב על הלב

לכתבה המלאה
אילנית לוי, אלירז שדה. רפי דלויה
מאוהבים/רפי דלויה

אז לא, אלירז עדיין לא יודע על ההפתעה (כלומר, עד עכשיו) אבל בסוף השבוע הבא, השניים יצאו לחופשה רומנטית. ולא, לא בדובאי, סיישל או לוס אנג'לס - אלא חופשה בארץ ישראל. על סט הצילומים, התלחששה שדה עם הצוות שלה בזמן שבעלה החשדן התארגן לצילומים.

וואלה! סלבס לקחה את בעלה לחופשה רומנטית בחולות של ראשון. היא חזרה לבד.

אילנית לוי, אלירז שדה. רפי דלויה
לאן את לוקחת אותי?/רפי דלויה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully