וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסרט החדש של תאלין אבו חנא

8.12.2020 / 0:08

אחרי שזכתה בתואר מלכת היופי הטרנסג'נדרית ואחרי שכיכבה בתכניות ריאליטי, עכשיו תאלין אבו חנא עושה את צעדיה הראשונים בעולם המשחק כשהיא מלוהקת לסרט חדש שיעלה לאקרנים בשנה הבאה. וואלה! סלבס כוכבת

השמועה אומרת ש, תאלין אבו חנא/וואלה

רק לאחרונה קראתם ממש כאן שהדוגמנית, תאלין אבו חנא, מצטרפת לדרמת הפשע, "מלכות", ועכשיו
כך נראה, היא לוקחת ברצינות את טייטל השחקנית, ולוהקה לסרט חדש. אחרי הכל - אם את רוצה באמת להיות כוכבת בתעשייה ולא להיעלם אחרי 15 דקות, את צריכה להמציא את עצמך כל פעם מחדש, וזה בדיוק מה שאבו חנא עושה, כך שבקרוב מאוד תוכלו לראות את השחקנית העולה, שמיוצגת בסוכנות אלינור שחר, מככבת גם בסרט חדש.

תאלין אבו חנא. ענת מוסברג,
כוכבת. תאלין/ענת מוסברג

לוואלה! סלבס נודע כי מי שזכתה בתואר מלכת היופי הטרנסג'נדרית הראשונה של ישראל וכיכבה בריאליטי "האח הגדול" לוהקה לאחרונה לסרט חדש בשם "קריוקי" המביא את סיפורם של מאיר וטובה שגרים באחת משכונותיה החדשות של חולון, וחיים בתחושת פספוס והחמצה לא מדוברת עד שלדירת הפנטהאוז בבניין נכנס איציק מרציאנו, סוכן דוגמניות לשעבר ממיאמי, רווק, נהנתן ומוחצן, המקיים מסיבות קריוקי בביתו - מה שגורם לשניים להתחיל לטפח ציפיות לגבי היחסים עימו. אלא שהעניין באיציק הופך במהרה לאובססיה של ממש, כשהשניים מבינים שהם אינם השכנים היחידים בהם איציק מוצא עניין.

וואלה! סלבס אומרת שלום רק לשכנים שמביאים לה שארית של טייק אווי.

עוד בוואלה!

תאלין אבו חנא מצטרפת למאפיה הנשית

לכתבה המלאה
תאלין אבו חנא. ניר פקין
לא רק דוגמנית/ניר פקין
תאלין אבו חנא. ניר פקין
בקרוב על המסך/ניר פקין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully