וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זוכה הריאליטי שמספר איך עינג את עצמו בזמן הצילומים - בלי שאיש יודע!

11.12.2020 / 0:49

את כוכב הריאליטי הזה אתם בטח מכירים, ראיתם אותו בהמון מצבים ורגעים טובים או קצת פחות מרשימים - אבל עוד לפני שניצח על המסך, בתקופת הצילומים, עבר כמה חוויות מיניות פרטיות... שבחר לשתף עם מקורביו. וואלה! סלבס קרם לחות

גבר צועק  במיטה - גיף. ShutterStock
גבר צועק במיטה - גיף/ShutterStock

תכניות ריאליטי אמורות להראות את המציאות על מה שהתרחש מול המצלמות, לא? אז זהו, שאתם יודעים שעורכים וחותכים, חושפים בפני הצופים רק את מה שההפקה רוצה שתראו ובכמה מקרים... גם הצוות שעומל מאחורי הקלעים לא בדיוק יודע מה המשתתפים עושים כשאיש לא רואה, שומע, מרגיש. רגע, אתם סולדים מצהוב? המידע הבא ממש לא עבורכם.

זה לפחות הסיפור של כוכב הריאליטי הגדול הזה, שלמעשה ניצח באחת מתכניות המציאות הרבות על המסך הישראלי - ואחר כך הרגיש מספיק פתוח ונינוח לחלוק עם מקורביו זכרונות, לפיהם זה שלא יכול היה לקיים יחסי מין במהלך הצילומים, לא מנע ממנו לאהוב את עצמו תוך כדי ההפקה. לאהוב עד אורגזמה!

מתברר, שאחרי שהמצלמות כבו, אחרי שראו את האדון במצבים טובים ופחות נעימים ואחרי שהבחור הוכרז כזוכה של התחרות (תוך כדי שהוא מקבל המון פרסום ותהילה), כוכב הריאליטי שיתף שכדי לשחרר את המתח ולפרוק לחצים בתקופת הצילומים - הוא עינג את עצמו ברגעים ובמקומות שבהם מצא פרטיות.

לא, זה לא צולם. לא, זה לא הפריע לתחרות ולא... כמעט אף אחד (מלבד כמה עובדי הפקה שאולי קלטו מה מתרחש אבל לא אמרו מילה), לא שם לב לזה, גם לא חבריו לתחרות. אגב, וואלה! סלבס פוסקת נחרצות שאין כל בושה בסיפוק עצמי. הרי כולם עושים את זה, כי אם לא תאהב את עצמך, איך תוכל לאהוב מישהו אחר?

מנחשים מי זוכה הריאליטי המתענג?

באיזו תכנית ריאליטי זה קרה?

גבר מרוצה במיטה. ShutterStock
גבר מרוצה במיטה/ShutterStock
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully